15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Šoktelėjo Lietuvos ženklo vertė: augino ir „Vilnius – Europos G taškas“, ir popiežius

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per šiemet fiksuoja nemenką šuolį – 25 proc. (iki 60 mlrd. JAV dolerių) – vertingiausių pasaulio valstybių prekės ženklų šimtuke Lietuva pakilo 6 pozicijomis aukštyn į 67-ą vietą ir lenkia kitas Baltijos šalis, praneša „Verslo žinios“.
Reklama „Vilnius – The G-spot of Europe“
Reklama „Vilnius – The G-spot of Europe“ / Kadras iš video

Vertingiausių valstybių prekės ženklų reitingą sudarančios tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė Sehra Sanvar vardija keletą Lietuvos šalies prekės ženklo vertės kilimo priežasčių: aktyvesnė agentūros „Investuok Lietuvoje“ veikla, skirta į eksportą orientuotiems investuotojams, siekiantiems perkelti ar plėsti savo verslą Lietuvoje. Prie to prisidėjo ir bandymai stiprinti šalies kaip technologijų traukos centro įvaizdį.

Prie šalies žinomumo per šiuos metus, o kartu ir išaugusios vertės prisidėjo ir aukšto rango asmenų vizitai į Lietuvą su popiežiumi Pranciškumi priešakyje.

Tyrėjų nepastebėta neliko ir akį traukianti sostinės kampanija „Vilnius – Europos G taškas“, kuria „Go Vilnius“ siekė didinti Vilniaus žinomumą atvykstamojo turizmo rinkose ir patraukti tūkstantmečio kartos dėmesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų