Sparčiausiai šiemet didėjo „Betonikos“ apyvarta

Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius sparčiausiai didėjo Kauno gelžbetoninių konstrukcijų bendrovės „Betonika“ pardavimai, o antroje ir trečioje vietoje buvo atitinkamai elektros energijos prekybos bendrovė „Inter Rao Lietuva“ ir Panevėžio medienos prekybos įmonė „Litforina“.
Pinigai
Pinigai / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Iš „Nasdaq Omx“ Vilniaus biržoje kotiruojamų įmonių į dienraščio „Verslo žinios“ sudaryto sparčiausiai augusių bendrovių penkiasdešimtuką pateko tik medienos plaušų plokščių ir sanitarinio buitinio popieriaus gamybos bendrovės „Grigiškės“ grupė ir Lietuvos elektrinė – joms atiteko atitinkamai 30 ir 41–a vieta.

„Betonikos“ pardavimai per tris šių metų ketvirčius, palyginti su 2009 metų sausio–rugsėjo mėnesiais, padidėjo 7,8 karto iki 30,944 mln. litų. Pernai per devynis mėnesius, palyginus su atitinkamu 2008–ųjų laikotarpiu, įmonės apyvarta buvo kritusi 90,7 procento.

„Inter Rao Lietuva“ pardavimai šių metų sausio–rugsėjo mėnesiais padidėjo 6,1 karto iki 504,762 mln. litų, „Litforinos“ apyvarta išaugo 4,6 karto iki 29,709 mln. litų.

Ketvirtoji vieta atiteko taip pat 4,6 karto iki 14,759 mln. litų pardavimus padidinusiai Kauno antrinio aliuminio liejinių gamybos bendrovei „Baltical“, penktoji buvo statybos įmonė „Alvora“, kurios apyvarta išaugo 2,9 karto iki 112,882 mln. litų.

Toliau eilės tvarka išsidėstė Kauno vandens paruošimo technologijų įmonė „Jurby Water Tech“ (apyvarta išaugo 2,9 karto iki 37,907 mln. litų), didmeninės prekybos šildymo ir vėdinimo įranga bendrovė „Gea Klimatechnik“ (2,65 karto iki 7,412 mln. litų), Klaipėdos ekspedijavimo įmonė TLSC (2,5 karto iki 10,653 mln. litų), lėktuvų aptarnavimo įmonė „Baltic ground services“ (2,2 karto iki 58,69 mln. litų) ir Panevėžio kėbulų, priekabų ir puspriekabių gamintoja „Schmitz Cargobull Baltic“ (2,15 karto iki 131,609 mln. litų). 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis