„Spartiname planus ir siekiame kuo greičiau atsisakyti rusiškos KLUB-U lokomotyvų saugos sistemos, kad užtikrintume saugios sistemos naudojimą ir atsarginių dalių tiekimą visuose LTG grupės lokomotyvuose ir savaeigiuose sąstatuose“, – pranešime sakė LTG grupės Verslo atsparumo direktorius Gediminas Šečkus.
Saugos sistema bus pakeista 35-iuose keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“, 111-oje krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ ir dar šiais metais 17-oje LTG infrastruktūrą valdančios bendrovės „LTG Infra“ lokomotyvų ir savaeigių sąstatų.
Keturiuose Geležinkelio tiesimo centro (GTC) riedmenyse jau įdiegta ir ištestuota estiška VEPS lokomotyvų saugos sistema.
„SPRA Impulse“ naujos sistemos projektavimą pradėjo pritarus Nacionalinei saugumo komisijai (NSK) ir Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybai (FNTT), jį baigus senoji sistema bus demontuojama.
G. Šečkaus teigimu, šiuo metu rusiška sistema yra izoliuota nuo kitų grupės informacinių technologijų (IT) sistemų.
Senasis sistemos serveris buvo atjungtas 2017 metais, taip pat demontuotos radijo stotys, kurios buvo naudojamos komandų priėmimui ir duomenų perdavimui per GSM-R radijo kanalą.
Naujos saugos sistemos diegimas yra LTG grupės programos „FREE Rail“ dalis.
LTG grupę sudaro „LTG Infra“, „LTG Cargo“, „LTG Link“, GTC bendrovės.