„Squid game“ efektas: augo susidomėjimas korėjiečių kalba, apranga ir saldainiais

Pradėjus rodyti populiarų „Netflix“ serialą „Squid Game“, išaugo susidomėjimas korėjiečių kalba. Kalbų mokymosi programėlė „Duolingo“ pranešė, kad padaugėjo tiek pradedančiųjų mokytis korėjiečių kalbą, tiek aktyviau įsijungė jau esantys studentai.
Lee Jung-jae
Lee Jung-jae / Vida Press nuotr.

Skelbiama, kad norinčių mokytis korėjiečių kalbos žmonių kiekis augo net 76 proc. per pastarąsias kelias savaites, skelbia „Reuters“.

„Kalba ir kultūra yra glaudžiai susijusios, o tai, kas vyksta popkultūroje ir žiniasklaidoje, dažnai daro įtaką kalbų mokymosi tendencijoms“, – teigė „Duolingo“ atstovas spaudai Samas Dalsimeras.

Sėkmė aplankė „saldžių ir mirtinų“ saldainių pardavėją, kuris tiekė juos serialo filmavimui. „Reuters“ skelbė, jog iš cukraus pagaminto saldainio pavadinimu „Dalgona“ kaina siekia apie 1,68 JAV dolerio už vienetą, tačiau galima gauti dar vieną, jei pirmasis nesulaužomas.

Vida Press nuotr./„Squid Game“
Vida Press nuotr./„Squid Game“

An Yong-hui „Dalgona“ saldainiukus gamina jau aštuonerius metus. Po to, kai pasirodė populiarusis serialas, jau iš pat ryto pirkėjai rikiuojasi eilėje norėdami įsigyti šio saldainio. Dabar An Yong-hui parduoda daugiau nei 500 „Dalgona“ saldainių per dieną, kai prieš tai šis skaičius nesiekdavo 200.

Maža to, panašu, per šių metų Helovino šventę regėsime ne vieną žaliai baltai apsirengusį žmogų. Vien „Amazon“ paduoda daugiau nei 2 tūkst. „Squid game“ aprangos detalių.

Auga ir aprangos detalių paklausa. „Variety“ skelbia, kad sportiniai kostiumai, kuriais buvo apsirengę „Squid game“ herojai, tapo viena perkamiausių pastarųjų savaičių aprangų.

Vida Press nuotr./„Squid Game“
Vida Press nuotr./„Squid Game“

Taip pat serialo gerbėjai iššlavė ir batus, kuriais buvo apsiavę herojai. „Vans“ sportbačių pardavimai augo 7,800 proc., o baltų batų pardavimai – 97 proc.

„Netflix“, regis, nemiega ant laurų ir pasinaudodama šiuo siautuliu pranešė apie partnerystę su „Walmart“. Mažmenininkas prekiaus „Netflix“ populiariausių laidų produkcija, skelbė „The Wall Street Journal“.

Pietų Korėjos išgyvenimo dramos serialas „Squid Game“ (liet. „Kalmaro žaidimas“) „Netflix“ platformoje pasirodė rugsėjo 17 dieną ir tapo žiūrimiausiu serialu pasaulyje. Jis pasakoja apie 456 žaidėjus, kurie žaisdami pavojingus žaidimus siekia laimėti apie 45,6 mlrd. JAV dolerių.

Remiantis „Bloomberg“ matytu vidiniu „Netflix“ dokumentu, „Squid game“ vertė siekia beveik 900 mln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis