Naujos prekės į kavines bus patiektos per kelerius metus, sakė bendrovės atstovas Troy'us Alsteadas.
Idėją „Starbucks“ jau išbandė 2010 metais Sietle, tuomet 25 kitose kavinėse Čikagoje, Kalifornijoje, Atlantoje.
„Kai mes pristatome kavinėse vakarinę programą, reikšmingai auga to dienos meto pardavimai“, – sakė T.Alsteadas.
Platesnis meniu pasirinkimas bus skirtas urbanistinėse vietovėse įsikūrusioms kavinėms, esančioms netoli restoranų ir teatrų.
Per pastaruosius trejus metus Sietle įsikūrusi kompanija įsigijo sulčių kompaniją „Evolution Fresh“ už 30 mln. dolerių, kepyklą „La Boulange“ už 100 mln. dolerių ir arbatos tinklą „Teavana Holdings“ už 620 mln. dolerių.
„Starbucks“ ketina pardavinėti įžymybių reklamuojamą arbatą, pavyzdžiui, klientai galės įsigyti laidų vedėjos Oprah Winfrey arbatos.
„Starbucks“ įvedė ir dar vieną naujovę – kavinių baristoms arbatpinigių jau galima palikti naudojantis specialia mobiliąja programėle.
„Starbucks“ siekia padidinti kapitalizaciją
Didžiausio pasaulyje kavinių tinklo operatorė „Starbucks“ siekia padidinti kapitalizaciją beveik du kartus – iki 100 mlrd. JAV dolerių, naujienų agentūra BNS cituoja „The Financial Times“.
Tačiau apie tai metiniame akcininkų susirinkime pareiškęs įmonės vadovas Howardas Schultzas terminų, per kuriuos ketinama pasiekti šį tikslą, nenurodė.
„Esame ankstyvuosiuose, pirmuosiuose savo augimo ir plėtros etapuose“, - pareiškė jis.
„Starbucks“ šiuo metu 64 pasaulio šalyse valdo apie 20 tūkst. kavinių.
Nuo 2008 metų įmonės kapitalizacija padidėjo nuo 5 mlrd. iki dabartinių 57 mlrd. JAV dolerių, o įmonės akcijų kursas pakilo 948 procentais.