Stringa perėjimo prie skaitmeninės televizijos viešinimas telefonu

Milijonus visuomenei informuoti išleidžianti Susisiekimo ministerija nesugebėjo suorganizuoti nepriekaištingo perėjimo prie skaitmeninės televizijos viešinimo paslaugų pirkimo konkurso, gali būti pažeisti įstatymai, vertina Viešųjų pirkimų tarnyba.
Televizija
Televizija / 123rf nuotr.

Susisiekimo ministerijos pernai paskelbtame konkurse norint visuomenei suteikti informaciją apie perėjimą prie skaitmeninės televizijos numatyta, kad laimėjusieji konkursą turės teikti nuolatinių nemokamų telefoninių konsultacijų paslaugą, padengti jos išlaidas, o nemokamas telefono numeris bus nurodomas visuose informaciniuose-reklaminiuose pranešimuose, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Viešinimo projektas jau įgyvendinamas, tačiau informacijos apie būsimas permainas trokštantiems piliečiams galimybės pasikonsultuoti nemokamu telefonu nėra.

„Konkursą viešinti skaitmeninės televizijos įvedimą laimėjusi bendrovė numatė, kad nemokamų konsultacijų telefonu paslauga bus teikiama likus pusei metų iki analoginės antžeminės TV išjungimo. Įjungus liniją viena iš viešinimo krypčių bus telefono numerio reklama“, – aiškina ministerijos Komunikacijos skyriaus vedėjas Arūnas Malinovskis.

Pirkimą, mažiau balų už kokybę gavęs, tačiau pateikęs pigesnį pasiūlymą, laimėjo ir projektą įgyvendina bendrovių „VIP Viešosios informacijos partneriai“, „Publicum“, „Publicum Media“ ir „Ad Love“ konsorciumas.

Viešųjų pirkimų tarnybos atstovai įsitikinę, kad perkančios organizacijos paskelbtos sąlygos reikalauja, kad nemokamos konsultacijos būtų teikiamos visą projekto įgyvendinimo laikotarpį nuo 2010 metų liepos pabaigos iki 2012 metų rugpjūčio 21 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis