Vis dėlto naujienų agentūros „The Associated Press“ gauti susirašinėjimai elektroniniu paštu įrodo, kad „Coca Cola“ pelno nesiekiančią organizaciją pavertė koncernui palankaus įvaizdžio formavimo priemone, rašo dailymail.co.uk.
„Coca Cola“ pelno nesiekiančią organizaciją pavertė koncernui palankaus įvaizdžio formavimo priemone.
Gazuotų gėrimų milžinė prisidėjo rinkdama organizacijos lyderius, redaguodama jos veiklos pristatymą ir siūlydama straipsnius bei vaizdo įrašus interneto svetainei.
Praėjusių metų lapkritį siųstame elektroniniame laiške „Global Energy Balance Network“ vadovas vienam iš vykdomųjų „Coca Cola“ pareigūnų rašė: „Noriu padėti jūsų įmonei išvengti įvaizdžio, kad esate problema žmonių gyvenimuose ir (noriu), kad vėl būtumėte bendrovė, kuri jiems suteikia svarbius ir smagius dalykus“.
Gazuotų gėrimų gigantė, savo ruožtu, siekė, kad „Global Energy Balance Network“ taptų organizacija, į kurią kreipiasi komentarus apie nutukimą norinčios gauti žiniasklaidos priemonės.
„Coca Cola“ vylėsi, kad organizacija taps atsvara žmonėms, siekiantiems didesnių mokesčių sveikatai kenkiantiems produktams, tokiems kaip gazuoti gėrimai. Šiuos asmenis „Coca Cola“ atstovai pavadino „sveikatos ekstremistais“.
Kovotoja prieš nutukimą save vadinanti organizacija daugybės kritikos sulaukė rugpjūtį, kuomet dienraštis „The New York Times“ paviešino faktą, kad ją finansuoja „Coca Cola“.