„Informuojame, kad dėl „Citadele“ banko IT sistemos atnaujinimo darbų šiuo metu laikinai neveikia autentifikavimo paslauga išorines el. paslaugas teikiančiose interneto svetainėse, tokiose kaip VMI, SoDra, EDS ir kt. Atsiprašome už laikinus nepatogumus ir darome viską, kad kuo skubiau pašalintume sutrikimus“, – teigiama „Citadele“ banko svetainėje.
„Citadele“ banko rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Rasa Petruškevičiūtė 15min teigė, kad šią savaitę neveikia prisijungimas per banko sistemą per elektroninės valdžios vartų.
„Šiuo metu neveikia galimybė per mūsų interneto banką jungtis prie elektroninės valdžios vartų – Mokesčių inspekcijos ar Sodros sistemos, jei reikia autorizuotis per banką. Sutrikimo priežasties kol kas negaliu pasakyti, specialistai daro viską, kad skubiai pašalinti priežastį“, – sakė R.Petruškevičiūtė.
Pasak „Citadele“ atstovės, visos kitos paslaugos veikia – tiek mokėjimo kortelės, tiek elektroninė bankininkystė.
Tiesa, autentifikavimo paslauga neveikia jau nuo pirmadienio.
„Pavienių skambučių sulaukėme ir pirmadienį“, - paklausta, ar ši paslauga neveikia nuo pirmadienio 15min patvirtino R.Petruškevičiūtė.
Penktadienį dėl sutrikimų neveikė ir "Swedbank" internetinė bankininkystė. "Lietuvos bankas žino apie šią problemą ir stebi padėtį. Šiuo klausimu nuolat bendraujame su banku. Apie tolesnius veiksmus, jeigu jų prireiktų, pranešime atskirai", – penktadienį ryte skelbė Lietuvos bankas.
Savaitgalį dėl sistemos atnaujinimo darbų nebus pasiekiamos ir kai kurios SEB paslaugos.