Bendrovė „Vakarų laivų gamykla“ sulaukė galimų pirkėjų susidomėjimo įsigyti per gaisrą nukentėjus laivą, pirmadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
Anot įmonės generalinio direktoriaus Arnoldo Šileikos, yra potencialių įmonių, kurios domisi šiuo laivu ir galimu jo panaudojimu, tačiau, ką sudomino gaisrą patyręs keltas – dar neatskleidžia.
Planų, kad laivas „Lisco Gloria“ galėtų būti atstatomas kaip keltas, galintis gabenti transporto priemones ir keleivius, neturima. Tačiau jis dar galįs būti panaudotas kaip kitos paskirties vandens transporto priemonė. Tokiu atveju keltas greičiausiai būtų tvarkomas „Vakarų laivų gamykla“ įmonių.
Jei derybos dėl laivo pardavimo ir jo pertvarkymo vis dėlto būtų nesėkmingos, tokiu atveju jis būtų pjaustomas į metalo laužą. A.Šileikos teigimu, šis variantas iš darbotvarkės dar nėra išbrauktas.
Anksčiau teigta, kad laivo pjaustymo darbai galėtų užtrukti iki pusmečio, o metalas keliautų į plieno liejyklas, jose būtų perdirbtas ir iš jo būtų gaminama metalo produkcija.
Sudegusį keltą iš „DFDS Lisco“ už neskelbiamą kainą įsigijo koncerno „BLRT Grupp“ Taline veikianti įmonė „Vakarų Refonda“. Projektą valdo Klaipėdos UAB „Vakarų Refonda“, įsteigta beveik prieš dešimtį metų, tačiau kuriam laikui sustabdžiusi veiklą, o šiemet vėl atgaivinta.
Pati AB „DDFS Lisco“, remdamasi ekspertų išvadomis, apsisprendė sudegusio kelto nebeatstatyti, nes, anot įmonės atstovų, tokie darbai pareikalautų iš bendrovės didelių išlaidų, o draudimo išmoka nepadengtų atkūrimo sumos. Anksčiau skelbta, kad už prarastą laivą „Lisco Gloria“ draudikai bendrovei turėtų išmokėti apie 195 mln. litų, taip pat dar apie 49 mln. litų turėtų būti sumokėta už apdraustus ekonominius interesus.