Po daugiau kaip 5 tūkst. eurų kainuojančių laikrodžių pardavimai pernai, palyginti su metais anksčiau, padidėjo 8 proc., nurodoma Prancūzijos laikrodžių, juvelyrinių dirbinių ir stalo reikmenų gamintojus vienijančios organizacijos „Franceclat“ metinėje ataskaitoje.
„Laikrodžių pardavimų atsigavimą didžiąja dalimi lėmė turistų, visų pirma iš Kinijos, sugrįžimas“, – rašoma ataskaitoje.
Bendri juvelyrinių dirbinių, laikrodžių ir auksinių aksesuarų pardavimai, 2016 metais smukę 2 proc., 2017-aisiais paūgėjo 1 proc. iki 5,6 mlrd. eurų.
„Prie bendros sektoriaus plėtros 2017 metais labiausiai prisidėjo laikrodžiai“, – pareiškė „Franceclat“.
Visų kainų segmentų laikrodžių pardavimai, 2016 metais sumažėję 6 proc., pernai padidėjo 4 procentais.
Prabangių laikrodžių segmentui tenka vos 0,5 proc. laikrodžių rinkoje parduodamų vienetų, bet trečdalis bendrų tos rinkos įplaukų.