Turgaus valdytojai pripažįsta pajutę krizę – sumenko pirkėjų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, padaugėjo norinčių prekiauti savaitgaliais, rašo portalas DELFI. Tuo tarpu SEB banko šeimos finansų ekspertė Julita Varanauskienė sako, kad taupydami žmonės gali atsigręžti į turgų ar pigių rūbų parduotuves, tačiau atkreipia dėmesį, kad tik pigumu pirkėjų suvilioti nepavyks.
„Mes esame mažmeninės rinkos dalyviai Baltijos šalyse ir turime kovoti dėl rinkos. Taip pat norime pritraukti naujų klientų ir susigrąžinti senus. Be abejo, siekiame ir pristatyti pas mus parduodamas prekes“, – apie sprendimą imtis reklamos DELFI sakė bendrovės „Posūkis“, administruojančios Gariūnų verslo parką, vadovas Arūnas Dirvinskas.
Jo teigimu, pirmasis specialus reklaminis leidinys buvo skirtas Baltarusijos rinkai, o antrasis – Lietuvai. Autostradoje Vilniaus-Kaunas taip pat atsirado stendas, kviečiantis į Gariūnus.
„Žmonių perkamoji galia yra labai sumažėjusi. Mes jaučiame nuosmukį ir tik mūsų tarptautinės tradicijos jį kiek amortizuoja. Kaip tik per sunkmetį mes pajutome tą tarptautinių tradicijų įdirbį, kurį pasiekėme per dvidešimt metų. Labiausiai krizę jaučia latviai, estai, kurie perka maždaug tiek pat prekių, kiek ir pernai, o daugiau perka kaliningradiečiai ir baltarusiai“, – apie prekybą turguje kalbėjo A.Dirvinskas.
Anot A.Dirvinsko, tipinis Gariūnų pirkėjas – mažas arba vidutines pajamas gaunantis žmogus.
Dažniausiai Gariūnuose esą apsiperka vidutines ir žemas pajamas turintys žmonės. Skaičiuojama, kad Gariūnuose dirba apie 10 tūkst. žmonių.
Blogos kokybės rūbų neparduosi net sunkmečiu
SEB banko šeimos finansų ekspertės J.Varanauskienės teigimu, sunkmečiu žmonės ieško, kur pigiau nusipirkti drabužių ir batų, todėl esą gali padidėti turgaus ir dėvėtų drabužių parduotuvių populiarumas. Tačiau pašnekovė atkreipia dėmesį, kad už mažesnę kainą pirkėjai vis tiek tikisi įsigyti kokybišką prekę.
„Aš sutinku vis daugiau žmonių, kurie drabužius perka internetu. Taigi žmonės ir toliau nori atrodyti gražūs ir rengtis tvarkingai, bet sugeba susirasti pigesnių drabužių. Turgus ir dėvėtų drabužių parduotuvės galbūt vėl ateis į madą. Tačiau kartu reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad pinigams tapus brangesniems, kokybė yra vertinama. Todėl turgaus prekeiviai neturėtų orientuotis į pačios prasčiausios kokybės drabužius, kuriuos galima tik pigiai parduoti. Šlamštą iškišti bus sunku“, – sakė ji.