Sausio antroje pusėje į Lietuvą atėjus šaltukams prekybos centre „Maxima“ šildytuvų paklausa jau išaugo dvigubai.
„Nors termoventiliatorius ir šildomus radiatorius daugiausia mūsų klientai perka rudenį, kai jau oro temperatūra mažėja, o centrinis šildymas dar nebūna įjungtas, tačiau paspaudus šalčiui šios prekės irgi graibstomos“, – 15min.lt sakė Olga Malaškevičienė.
Sulig termometro stulpelio kritimu išaugo šildytuvų pardavimas ir prekybos centruose „Rimi“.
„Rimi“ centruose šildytuvų pardavimas šoktelėjo iškart kritus termometro stulpeliui. Nuo pirmadienio žmonės pradėjo aktyviai pirkti šildytuvus. Prekiaujame įvairių rūšių – halogeniniais, tepaliniais radiatoriais, pučiančiais karštą orą šildytuvais. Pirkėjai šioje kategorijoje renkasi ne pačius pigiausius. Greičiausiai galvodami ne apie vieną sezoną, dairosi kokybiškų šildytuvų“, – 15min.lt informavo „Rimi“ atstovė Raminta Stanaitytė–Česnulienė.
Visgi pagrindinis šildytuvų pirkimo pikas yra spalio mėnesį, kai centralizuotas šildymas dar neįjungtas, o lauke šalta ir drėgna.
O.Malaškevičienė teigia pastebėjusi ir išaugusią citrinos bei imbiero paklausą.
„Jeigu palygintume sausio pirmą pusę ir antrą, kada prasidėjo šalčiai, citrinos pardavimai išaugo 15 proc., o imbiero šaknų – 5 proc.“, – sakė „Maximos“ atstovė.