Išplatintame pranešime rašoma, kad šią paslaugą teikiančios bendrovė „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ būtų pasiekiamas kuo greičiau.
„Mobiliosios programėlės veikimo sutrikimai šiandien užfiksuoti nuo 11.18 val. Paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions" vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas. – Mūsų specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis. Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti.“
Dėl šio sutrikimo daliai „Smart-ID" programėlės naudotojų gali kilti nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų el. paslaugų, o taip pat pasirašant dokumentus el. parašu.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie patiria nepatogumų.