10 17 /10 18 00:05

Buvo sutrikusi „Swedbank“ veikla

Ketvirtadienio vakarą „Swedbank“ programėlės vartotojai socialiniuose tinkluose skundėsi, kad sutriko banko veikla. Vartotojai negalėjo prisijungti prie mobiliosios programėlės, atsiskaityti kortelėmis. Bankas patvirtino, kad galimi banko sistemų sutrikimai.
„Swedbank“ / BNS nuotr.
„Swedbank“ / BNS nuotr.
Temos: 1 „Swedbank“

„Neveikia nei programėle, nei puslapis, visi tyli, jokios informacijos kas vyksta??????“ – socialiniame tinkle „Facebook“ klausia programėlės vartotoja.

„Ką tik degalinėje prisipyliau kuro, ateinu atsiskaityti... neveikia... Gerai, kad grynųjų piniginėje turiu, tai tiek tos bėdos...“ – dėl iškilusių nesklandumų rašė kitas vartotojas.

Savo „Facebook“ paskyroje „Swedbank Lietuvoje“ informavo, kad programėlėje galimi laikini sutrikimai.

„Šiuo metu galimi banko sistemų sutrikimai, dėl kurių banko paslaugos veikia su pertrūkiais. Mūsų IT komanda dirba, kad sutrikimus pašalintų kuo greičiau. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – pranešama.

Vėliau pranešimas iš jų „Facebook“ puslapio buvo pašalintas.

Per pora savaičių tai jau ketvirtas „Swedbank“ programėlės sutrikimas, kai dalis banko klientų negali internetu prisijungti prie banko paslaugų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų