„Neveikia nei programėle, nei puslapis, visi tyli, jokios informacijos kas vyksta??????“ – socialiniame tinkle „Facebook“ klausia programėlės vartotoja.
„Ką tik degalinėje prisipyliau kuro, ateinu atsiskaityti... neveikia... Gerai, kad grynųjų piniginėje turiu, tai tiek tos bėdos...“ – dėl iškilusių nesklandumų rašė kitas vartotojas.
Savo „Facebook“ paskyroje „Swedbank Lietuvoje“ informavo, kad programėlėje galimi laikini sutrikimai.
„Šiuo metu galimi banko sistemų sutrikimai, dėl kurių banko paslaugos veikia su pertrūkiais. Mūsų IT komanda dirba, kad sutrikimus pašalintų kuo greičiau. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – pranešama.
Vėliau pranešimas iš jų „Facebook“ puslapio buvo pašalintas.
Per pora savaičių tai jau ketvirtas „Swedbank“ programėlės sutrikimas, kai dalis banko klientų negali internetu prisijungti prie banko paslaugų.