2024 06 03 /14:25

Buvo sutrikusi „Swedbank“ veikla: dalis klientų negalėjo pasinaudoti paslaugomis

„Jau beveik pusvalandį negaliu pervesti pinigų“, – 15min nurodė skaitytoja, kuri yra „Swedbank“ klientė. Bankas patvirtino – sutrikimai išties fiksuojami.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Moters teigimu, naudojantis el. bankininkyste, jai niekaip nepavyko pervesti pinigų nuo 12.40 val. iki maždaug 13 val.

„Swedbank“ atstovė Daiva Taučkėlaitė 15min patvirtino, jog šiuo metu išties dalis klientų patiria nesklandumus naudodamiesi interneto bankininkyste ar išmaniąja programėle.

„Aiškinamės priežastis ir dedame pastangas kuo greičiau pašalinti nesklandumus.

Atsiprašome už galimus nesklandumus“, – nurodė ji.

Apie 14.15 val. bankas informavo, kad trikdžiai pašalinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų