Sutriko viena „Luminor“ el. bankininkystės paslauga

Ketvirtadienį banko „Luminor“ verslo klientams dėl techninių priežasčių neveikia viena mokėjimų importo funkcija.
„Luminor“ bankas
„Luminor“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Į 15min kreipėsi skaitytoja, kuri teigė, kad „Luminor“ banko el. bankininkystėje neliko mokėjimų importo galimybės.

„Ji išvis dingo iš laukelio kairėje pusėje, skyriuje „mokėjimai“. Mes iš ten importuojame mokėjimus. Banko atsakymas: „Turim įvykį, bandome sutvarkyti, laukite“, – rašė skaitytoja.

Pasak jos, ši funkcija reikalinga, kai, pavyzdžiui, reikia mokėti algas.

„Buhalterinėje programoje susivedi pavedimus, importą pasidarai pagal pavedimų numeriukus ir keli į banką vieną dokumentą. Taip banke atsiranda koks 60 pavedimų. Nereikia kiekvieno pavedimo vesti banke su bankų sąskaitomis ir pan. Taip pat tiekėjame apmokame sąskaitas“, – aiškino skaitytoja.

Banko „Luminor“ atstovė Indrė Baltrušaitytė 15min patvirtino, kad toks sutrikimas fiksuotas.

„Kolegos dirba, kad šis nesklandumas kuo greičiau būtų panaikintas, o mes atsiprašome dėl laikinų nepatogumų. Tikimės, kad ši funkcija bus greit atstatyta. Pabrėžtina, kad šį funkcionalumą naudoja tik verslo sąskaitas turintys klientai, tad tai neliečia mažmeninės bankininkystės klientų“, – komentavo banko atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų