Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sutriko viena „Luminor“ el. bankininkystės paslauga

Ketvirtadienį banko „Luminor“ verslo klientams dėl techninių priežasčių neveikia viena mokėjimų importo funkcija.
„Luminor“ bankas
„Luminor“ bankas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Į 15min kreipėsi skaitytoja, kuri teigė, kad „Luminor“ banko el. bankininkystėje neliko mokėjimų importo galimybės.

„Ji išvis dingo iš laukelio kairėje pusėje, skyriuje „mokėjimai“. Mes iš ten importuojame mokėjimus. Banko atsakymas: „Turim įvykį, bandome sutvarkyti, laukite“, – rašė skaitytoja.

Pasak jos, ši funkcija reikalinga, kai, pavyzdžiui, reikia mokėti algas.

„Buhalterinėje programoje susivedi pavedimus, importą pasidarai pagal pavedimų numeriukus ir keli į banką vieną dokumentą. Taip banke atsiranda koks 60 pavedimų. Nereikia kiekvieno pavedimo vesti banke su bankų sąskaitomis ir pan. Taip pat tiekėjame apmokame sąskaitas“, – aiškino skaitytoja.

Banko „Luminor“ atstovė Indrė Baltrušaitytė 15min patvirtino, kad toks sutrikimas fiksuotas.

„Kolegos dirba, kad šis nesklandumas kuo greičiau būtų panaikintas, o mes atsiprašome dėl laikinų nepatogumų. Tikimės, kad ši funkcija bus greit atstatyta. Pabrėžtina, kad šį funkcionalumą naudoja tik verslo sąskaitas turintys klientai, tad tai neliečia mažmeninės bankininkystės klientų“, – komentavo banko atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs