Sveiko maisto mada kol kas lenkia vartotojų piniginę

Ekologiškų prekių bendrovė „Sveiki produktai“ per praėjusius metus išplėtė mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą ir daugiau dėmesio pradėjo skirti didmeninei prekybai.
Daržovės
Daržovės / Photos.com nuotr.

Tokių prekių pardavėjų rinkoje vis dar gausėja, bendrovių pajamos auga, tik uždirbti pelno nėra lengva, pažymi pardavėjai, penktadienį praneša „Verslo žinios“

„Apyvarta kasmet kyla turbūt ne mažiau kaip 50 proc.“, – sako „Sveiki produktai“ vienas iš savininkų Aris Azguridis.

Praėjusiais metais bendrovės pardavimo pajamos perkopė 6 mln. litų, 80 proc. daugiau nei 2010 metais. Parduotuvių tinklą bendrovė pernai padidino nuo 8 iki 11.

„Naujų pardavėjų atsiranda daug, bet, man atrodo, kad lygiai tokiu pačiu tempu po kiek laiko jų ir mažėja. Rinkoje yra konkurencija ir reikia jėgų, norint joje išsilaikyti“, – prekybos padėtį apibūdina ekologiškų Latvijos kapitalo parduotuvių tinklo „Bioteka“ marketingo vadovė Eglė Krušaitė.Latvijos kapitalo bendrovė į Lietuvą įžengė prieš dvejus metus. Šiuo metu Latvijoje veikia 8 tinklo parduotuvės, Lietuvoje – 3, bet yra planų čia atverti ir daugiau parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis