Antrojoje eilės vietoje yra Vidaus vandenų direkcija, trečiojoje – Vokietijos bendrovė „Jozef Mobius“, o ketvirtos konkurso dalyvės – „Hidrotechnikos“ – pasiūlymas atmestas kaip neatitinkantis privalomų reikalavimų, rašo „Lietuvos žinios“.
„Atėjo verslininkai, kurie niekada anksčiau pas mus nedirbo, ir pateikė labai geras kainas. Sudaryta preliminari eilė pasiūlymų, šiuo metu vyksta jų vertinimas. Galiu pasakyti, kad geriausio pasiūlymo kaina nuo brangiausio skiriasi 3 kartus, siekia maždaug 1,3 mln. litų“, – sakė Klaipėdos uosto direkcijos direktorė Šventosios uosto reikalams Airida Čėsnienė.
Numatyta, kad valant Šventosios uostą bus išsiurbta 66 tūkst. kubinių metrų smėlio.
Klaipėdos uosto gilinimo konkurse mažiausia pasiūlyta kaina siekė 17 litų už kubinį metrą, o Šventosios uostą latviai sutiko išgilinti 5 litais pigiau. Minimaliomis sąnaudomis siekiama iki 3 metrų gylio išvalyti akvatoriją įplaukoje ir iki 2–2,5 metro – prie krantinių.
Pasak uosto vadovybės, nelaukdama ES lėšomis finansuojamo projekto pabaigos – maždaug 2016 metų pradžios, uosto direkcija leis dalį Šventosios uosto laikinai pradėti naudoti jau šią vasarą. Iki birželio pabaigos rangovai pritaikys tam vakarinę ir dalį rytinės krantinės, įrengs plaukiojančias prieplaukas žvejybiniams bei pramoginiams laivams švartuoti.
Laimėjusi kitą konkursą bendrovė „Hidrostatyba“ už 2,948 mln. litų pritaikys Šventosios uostą mažiems laivams. „Hidrostatyba“ yra sudariusi jungtinės veiklos sutartį su dar dviem partneriais – „Getelit“ ir „Sweco hidroprojektu“.
A.Čėsnienė sakė, kad nugalėtojo pasiūlyta kaina buvo perpus mažesnė negu trečiojoje vietoje buvusios „Jozef Mobius“, o antra konkurse liko pernai į Klaipėdos uostą atėjusi bendrovė „Latvijas Tilti“.