Nors uosto direkcija statybas tikisi pradėti pagal planą, neatmetama, kad ne vieną dešimtmetį puoselėta uosto atstatymo idėja gali būti ir vėl nukelta, o kurortas pasmerktas tolesniam merdėjimui, rašo „Verslo žinios“.
Susisiekimo ministro įsakymu dar pernai Šventosios uosto statyboms numatyti 211 mln. litų iš 2007–2013 metų europinių pinigų programos buvo „perleisti“ keliams, o uosto statybų ir gilinimo projektas nuo pernai liepos įrašytas į rezervinių projektų sąrašą.
„Pinigai buvo teoriškai patvirtinti tik tiek, kad būtų panaudoti iki 2013 metų, bet šią minutę mes nesame tikri, ar tai pavyktų padaryti. Laikysime juos, niekam kitam neduosime, o 2013 metais pamatysime, kad įvyko koks teisminis ginčas ar dar kas ir negalima tų pinigų investuoti, tad pervedėm į kitą sritį, kuri sugeba lėšas panaudoti“, – aiškino susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
Anot jo, dėl tokio sprendimo jokios Europos Sąjungos (ES) sankcijos negresia, nes paraiška finansuoti uosto statybas dar nebuvo teikiama, o Kelių direkcija, gavusi papildomus šimtus milijonų, pernai keliams sugebėjo panaudoti beveik 650 mln. litų. Susisiekimo ministerijos specialistai patvirtino, kad Šventosios uostui statyti rezervuotos lėšos (apie 150 mln. litų ES paramos) buvo nukreiptos keliams dar pirmoje 2009–ųjų pusėje, kadangi tuomet peržiūrėtas investicinių projektų finansavimas ir pinigai nukreipti į jau parengtus projektus.