„Swedbank“ bando atpratinti klientus nuo kodų kortelių – apribojo dienos limitą

Komerciniai bankai Lietuvoje įvairiais būdais bando atpratinti žmones naudotis kodų kortelėmis, kurios netrukus nustos galioti.  „Swedbank“ paskelbė mažinanti dienos pavedimų limitą, kai mokėjimo pavedimas tvirtinamas slaptažodžių kodų kortele.
Prisijungimas prie elektroninės bankininkystės
Prisijungimas prie elektroninės bankininkystės / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Šiuos pokyčius skatina besikeičianti klientų elgsena bei modernesnės prisijungimo prie el. bankininkystės alternatyvos“, – skelbia bankas.

Todėl slaptažodžių kodų kortelių naudotojams dienos pavedimų limitas mažės iki 100 eurų.

Be to, „Swedbank“ skelbia, kad „Smart-ID“ vartotojų skaičius jau pralenkė besinaudojančių slaptažodžių kodų kortelėmis.

Pervedimo limitai mažinami no kovo mėnesio. Skaičiuojama, kad šie pokyčiai aktualūs apie 100 tūkst. „Swedbank“ klientų.

„Šių metų pradžioje populiariausiu būdu prisijungti prie mūsų banko elektroninės bankininkystės paslaugų tapo nemokama programėlė „Smart-ID“. Šiuo metu programėle aktyviai naudojasi apie 415 tūkst. „Swedbank“ klientų, ir kas mėnesį programėlės naudotojų skaičius pasipildo iki 50 tūkst. naujų vartotojų. Tuo metu aktyvių kodų kortelių naudotojų gretos toliau sparčiai mažėja“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Gyventojai, kurie vis dar naudoja kodų korteles ir jomis tvirtina mokėjimus ar pinigų pervedimus, turėtų žinoti, kad kodų kortelių funkcionalumas yra palaipsniui ribojamas. Nuo kovo 7 d. maksimalus mokėjimo pavedimo limitas, kai jis tvirtinamas kodų kortele, sieks 100 eurų per dieną. Vėliau šis limitas dar labiau mažės ir nuo gegužės 23 d. jis sieks 30 eurų per dieną.

„Swedbank“ klientų naudojamos kodų kortelės nustos galioti šių metų rugsėjo 1 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis