„Swedbank“: išmanioji programėlė įsitvirtina kaip pagrindinė kasdienės bankininkystės priemonė

Nuosekliai auga gyventojų skaičius, kurie finansinius reikalus reguliariai tvarko naudodamiesi banko išmaniąja programėle. Remiantis „Swedbank“ duomenimis, šiuo metu Lietuvoje virš 920 tūkst. banko klientų yra aktyvūs programėlės naudotojai, o sparčiausiai populiarėjanti programėlės funkcija – kortelės PIN kodo priminimas, kurios klientams prireikia maždaug 30 tūkst. kartų per mėnesį, rašoma „Swedbank“ pranešime žiniasklaidai.
Telefonas
Telefonas / 123RF.com nuotr.

„Banko išmaniosios programėlės naudotojų skaičius artėja prie 1 mln. ribos – 2022 m. gruodį „Swedbank“ išmaniąja programėle bent kartą pasinaudojo apie 921 tūkst. klientų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, programėlės naudotojų skaičius išaugo apie 11 proc. Banko išmanioji programėlė šiandien vis labiau įsitvirtina, kaip pagrindinis kanalas naudotis banko paslaugomis“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.

Pasak J.Gumuliauskienės, per praėjusius metus lietuviai per išmaniąją programėlę iš viso atliko 45 mln. mokėjimų už daugiau kaip 7,43 mlrd. eurų, ir Lietuva šioje srityje pirmauja tarp Baltijos valstybių.

Palyginimui, Latvijoje per išmaniąją „Swedbank“ programėlę pernai buvo atlikta 39 mln. mokėjimų už 4,26 mlrd. eurų, Estijoje – 33 mln. mokėjimų už 5,5 mlrd. eurų.

Populiarėja kortelės kodo priminimas

Tarp banko klientų sparčiai populiarėja nauja programėlės funkcija – kortelės PIN kodo priminimas. Pristačius šią paslaugą praėjusių metų vasario mėnesį, PIN kodo priminimu „Swedbank“ išmaniojoje programėlėje gyventojai pasinaudojo apie 4 tūkst. kartų, o gruodžio mėnesį – jau beveik 30 tūkst. kartų.

Kaip rodo banko duomenys, dažniausiai mokėjimo kortelės PIN kodo priminimo funkcija naudojasi klientai nuo 18 iki 35 m. amžiaus.

Pasak J.Gumuliauskienės, ši programėlės funkcija populiari ir dėl patogumo, ir dėl saugumo. Telefoną daugelis gyventojų visuomet turi šalia, ir PIN kodas yra bet kada lengvai pasiekiamas per išmaniąją programėlę, panaudojus atitinkamas identifikacijos priemones.

Sumažina poreikį pakeisti kortelę

„Swedbank“ skaičiuoja, kad per mėnesį pasitaiko apie 2,5 tūkst. atvejų, kai dėl 3 kartus neteisingai suvesto kortelės PIN kodo ji yra blokuojama ir kortelę reikia keisti nauja. Dėl šios priežasties PIN kodo priminimo funkcija aplikacijoje prisideda ir prie aplinkosaugos tikslų.

„Blokuota banko kortelė yra dažniausia jos keitimo priežastis, todėl PIN kodo priminimo funkcija gerokai sumažina dėl šios priežasties iš naujo pagaminti užsakomų kortelių skaičių. Nors mokėjimo korteles tvaresnėmis pavertėme prieš dvejus metus, didžiausią efektą tvarumo atžvilgiu tokia kortelė duoda, kai ji gali tarnauti visą numatytą laiką“, – sako J.Gumuliauskienė.

Nuo 2021 m. „Swedbank“ išduoda mokėjimo korteles iš perdirbto plastiko. Vienai išduotai kortelei sumažintas CO2 kiekis siekia 15 gramų, o bendras sumažintas CO2 kiekis per metus siekia apie 10 tonų.

Kaip rodo „Swedbank“ užsakymu atlikta apklausa, beveik pusei Lietuvos gyventojų yra tekę pamiršti savo kortelės PIN kodą. 31 proc. apklaustųjų nurodo, kad taip jiems yra atsitikę bent vieną kartą, o 16 proc. respondentų teigia užmiršę kortelės PIN kodą daugiau nei vieną kartą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis