Liko neaptarnauta
Jaunesniam vaikui moteris teigia sąskaitą „Swedbank“ atidariusi internetu, o štai dėl vyresnėlio teko ateiti į banko skyrių, iš anksto užsiregistravus.
Tuomet ir prasidėjo, jos, kaip teigia, nemaloni patirtis, kai užsiregistravusi vizitui, tačiau pasirinkusi ne tą paslaugą nebuvo aptarnauta – mat šiai paslaugai reikia dvigubai daugiau laiko, nei jos iš anksto pasirinktai. Moteris taip pat šiame banke turi „Auksinės klientės“ statusą, tad tokie sunkumai ją dar labiau nustebino.
„Auksiniai klientai“ – ypatingi banko paslaugos „Auksinė paslauga“ klientai, kuriems taikomos įvairios nuolaidos bei papildomos paslaugos.
Vis dėlto „Swedbank“ atstovai paaiškino, kad sąskaitai atidaryti išties reikia pusvalandžio ir šį laiką banko darbuotojams skyrus Martai, būtų kilęs kitų laukiančiųjų nepasitenkinimas.