2023 04 08

„Swedbank“ klientė, panorusi vaikui atidaryti sąskaitą, nieko nepešė: pritrūko 15 minučių, kad išeičiau ori

Dviejų vaikų – 13-os ir 16-os metų – mama Marta (vardas pakeistas, tačiau redakcijai žinomas) nusprendė atidaryti „Swedbank“ banko sąskaitą jiems abiems. Vis dėlto vienam iš vaikų negalėjusi to padaryti internetu, moteris itin nusivylė, jos galva, pernelyg apsunkintu procesu.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Liko neaptarnauta

Jaunesniam vaikui moteris teigia sąskaitą „Swedbank“ atidariusi internetu, o štai dėl vyresnėlio teko ateiti į banko skyrių, iš anksto užsiregistravus.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Internetinė bankininkystė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Internetinė bankininkystė

Tuomet ir prasidėjo, jos, kaip teigia, nemaloni patirtis, kai užsiregistravusi vizitui, tačiau pasirinkusi ne tą paslaugą nebuvo aptarnauta – mat šiai paslaugai reikia dvigubai daugiau laiko, nei jos iš anksto pasirinktai. Moteris taip pat šiame banke turi „Auksinės klientės“ statusą, tad tokie sunkumai ją dar labiau nustebino.

„Auksiniai klientai“ – ypatingi banko paslaugos „Auksinė paslauga“ klientai, kuriems taikomos įvairios nuolaidos bei papildomos paslaugos.

Vis dėlto „Swedbank“ atstovai paaiškino, kad sąskaitai atidaryti išties reikia pusvalandžio ir šį laiką banko darbuotojams skyrus Martai, būtų kilęs kitų laukiančiųjų nepasitenkinimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis