„Swedbank“: praėjusiais metais vaikams atidaryta 39 proc. daugiau sąskaitų

Augant elektroninių atsiskaitymo priemonių populiarumui, vis daugiau tėvų nusprendžia atidaryti sąskaitas savo vaikams. „Swedbank“ duomenimis, praėjusiais metais vaikams iki 14 m. tėvai atidarė daugiau kaip 16 tūkst. sąskaitų. Didžioji dalis jų (66 proc.) buvo atidarytos 10–13 m. amžiaus vaikams, pranešė „Swedbank“.
Mergaitė su banko kortele
Mergaitė su banko kortele / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Banko sąskaita

„Vaikų sąskaitų skaičius kasmet nuosekliai auga, ir per 2022 m. vaikams atidarytų sąskaitų skaičius padidėjo 39 proc., palyginti su ankstesniais metais. Matome aiškią tendenciją, kad auga poreikis vaikams suteikti galimybę naudotis šiuolaikinėmis atsiskaitymo ir finansų valdymo priemonėmis“, – sako Pavel Ladziato, „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovas.

Pasak P.Ladziato, sąskaita vaikui gali tapti įrankiu savarankiškai mokytis, kaip elgtis su savo pinigais, ir tuo pačiu metu tėvai turi galimybę stebėti vaiko finansinį elgesį, jam patarti.

Tėvai atidaryti sąskaitą vaikams gali nuotoliniu būdu, ir šia galimybe jie aktyviai naudojasi – 66 proc. sąskaitų praėjusiais metais buvo atidaryta neatvykus į banko padalinį.

P.Ladziato pastebi, kad atidarytos vaikų sąskaitos dažniausiai naudojamos taupyti ir elektroniniams kišenpinigiams gauti. Vaikai, turintys mokėjimo korteles, biudžeto planavimo pamokas gali pritaikyti praktikoje, nes jų atsiskaitymų kortele istorija yra lengvai pasiekiama.

Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, 96 proc. vaikų, kuriems pernai buvo atidarytos sąskaitos, kartu gavo ir mokėjimo korteles.

„Tėvai gali užtikrinti saugų vaikų finansinio raštingumo ugdymą stebėdami visas operacijas ir sąskaitos likutį per išmaniąją banko programėlę arba per savo interneto banko paskyrą“, – pastebi „Swedbank“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis