Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Swedbank“ pristatė galimybę atsiskaityti išmaniaisiais dėvimais daiktais

„Swedbank“ plečia siūlomų bekontakčių atsiskaitymo būdų pasirinkimą pristatydamas „Fidesmo Pay“ ir „Manage-Mii“ paslaugas. Jos banko klientams leis turimą „Mastercard“ debeto ar kredito kortelę susieti su įvairiais išmaniaisiais dėvimaisiais įrenginiais, tai yra, apyrankėmis, žiedais, raktų pakabukais ir panašiai, ir naudotis jais atsiskaitant fizinėse vietose, kuriose įrengti bekontakčių atsiskaitymų terminalai, rašoma pranešime spaudai.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Mūsų duomenimis, šiandien beveik 3 iš 4 atsiskaitymų debeto ar kredito kortele yra bekontakčiai. Gyventojai per trumpą laiką įprato naudotis šiuo greitu, patogiu ir saugiu būdu sumokėti už prekes ir paslaugas. Banko palaikomų atsiskaitymo būdų pasiūlą papildydami „Fidesmo Pay“ ir „Manage-Mii“ integracija, klientams siūlome dar platesnes galimybes atsiskaityti jų pasirinktu būdu įvairiose fizinėse prekybos ir paslaugų vietose“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.

Pasak J. Gumuliauskienės, išplėstas bekontakčių atsiskaitymų palaikymas banko klientams leis turimas korteles susieti su įvairių gamintojų dėvimaisiais prietaisais − apyrankėmis, žiedais, akiniais, išmaniaisiais drabužiais ir įvairioms kitomis daiktų interneto naujovėms.

„Swedbank“ duomenimis, įvairius išmaniuosius įrenginius atsiskaitymams šiuo metu naudoja jau daugiau kaip 121 tūkst. banko klientų, o nuo šių metų pradžios šis skaičius yra išaugęs virš 50 proc. Tuo metu bekontakčių atsiskaitymų išmaniaisiais įrenginiais apimtis palyginamuoju laikotarpiu ūgtelėjo dar smarkiau – net 3,2 karto.

Vienas „Swedbank“ klientas bekontakčiu būdu su išmaniaisiais įrenginiais per mėnesį atsiskaito 23 kartus, o vieno atsiskaitymo suma siekia vidutiniškai apie 12 eurų.

Įtraukdamas „Fidesimo Pay“ ir „Manage-Mii“ paslaugas į savo skaitmeninių mokėjimo sprendimų portfelį, „Swedbank“ siekia savo klientams pasiūlyti dar daugiau patogesnių būdų naudotis kasdiene bankininkyste. „Swedbank“ klientai iki šiol galėjo naudotis „Apple Pay“, „Google Pay“ ir kitais šiuolaikiniais atsiskaitymo būdais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų