Specializuota kilnojamųjų televizijos stočių ir kitos įrangos, sistemų projektuotoja ir gamintoja „Televizijos ir ryšio sistemos“ (TVC) šiemet, kaip ir pernai, fiksuoja augimą. Tiesa, įmonės vadovai pažymi, kad apyvartos didėjimas ne toks didelis kaip prieš keletą metų, tačiau nuosmukio išvengta.
„Krizė ne krizė – televiziją žiūri, naujų programų nori, o jų transliuotojai vis tiek nori atsinaujinti įrangą, sprendimus, nori naujų standartų ir turi investuoti“, – sakė TVC direktorius Edmundas Stumbrys.
TVC yra įsitvirtinusi Rytų rinkose, ten turi savo atstovybių, o jose įdarbinti vietos gyventojai aktyviai mezga kontaktus ir su Vakarų šalimis.
„Aktyviai dalyvaujame parodose, turime vieną kitą pasiūlymą iš Vakarų šalių ir tikimės, kad tvirčiau įžengsime ir ten. Tad manome, kad jau kitąmet skaičiuosime didesnę apyvartą“, – prognozuoja E.Stumbrys.
Apie 29 proc. visos TVC apyvartos sudaro pardavimai ir paslaugos Lietuvoje, maždaug 10 proc. – Ukrainoje, nedidelė dalis – Latvijoje, Baltarusijoje ir kitose šalyse. Pagrindinę įmonės apyvartos dalį – 49 proc. – sudaro pardavimai Kazachstane.
„Kazachstane yra viena didžiausių mūsų apyvartų, ten beveik neturime vietinių konkurentų, nes jie turbūt randa pelningesnių verslo sričių“, – teigė E.Stumbrys.