Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA), neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų (96,4 mln. eurų), per metus padidėjo 5,6 proc. ir pasiekė 101,8 mln. eurų.
Bendrovės pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, kaip ir tuo pat metu pernai, išliko tokios pačios – 100,2 mln. eurų. Kompanijos EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų (33,4 mln. eurų), didėjo 6,3 proc. iki 35,5 mln. eurų. Trečiojo ketvirčio grynasis pelnas per metus padidėjo 14,9 proc. iki 15,1 mln. eurų.
„Karantinas patvirtino, kad mūsų strateginė kryptis – dėmesys klientams, paslaugų skaitmeninimas bei kokybė – yra teisinga ir bus plėtojama toliau“, – pranešime sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strombergas.
„Telia Lietuva“ nurodo, jog naujos IT sprendimų sutartys su privačiomis įmonėmis ir viešojo sektoriaus organizacijomis lėmė, kad devynių mėnesių pajamos iš IT paslaugų išaugo daugiau kaip penktadaliu – 21,8 proc.
Nors per karantiną buvo mažiau tiesioginių sporto transliacijų, TV paslaugų pardavimai augo 15,4 procento. Palyginamos pajamos iš mobiliojo ryšio paslaugų (neįskaičiavus mobiliųjų telefonų draudimo sąnaudų) per metus pakilo 4,7 proc.
Liepą-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugos abonentų skaičius padidėjo 19 tūkst., o reguliaraus mokėjimo – 10 tūkst. Plačiajuosčio interneto ir televizijos paslaugų vartotojų skaičiai paaugo po 2 tūkstančius.
Bendros investicijos į tinklo modernizavimą per devynis šių metų mėnesius siekė 37,3 mln. eurų. Daugiausiai lėšų (26,1 mln. eurų) skirta pagrindinio tinklo atnaujinimui bei šviesolaidinio ir mobiliojo ryšio tinklo plėtrai.