15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

„Telia“ skiria 100 tūkst. eurų kovai su koronavirusu ir jo padariniais

IT ir telekomunikacijų bendrovė „Telia“ skiria 50 tūkstančių eurų su koronavirusu kovojantiems medikams ir antra tiek – dėl šalyje paskelbto karantino galimybių mokytis netekusiems vaikams. Bendra paramos suma siekia 100 tūkst. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Telia“
„Telia“ / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Visame pasaulyje sparčiai plintantis koronavirusas pakeitė kiekvieno mūsų gyvenimus. Iššūkio akivaizdoje norime realiais darbais padėti tiems, kam to labiausiai reikia šiuo sudėtingu metu. Reiškiame padėką ir palaikymą kasdien į kovą su nematomu priešu stojantiems medicinos darbuotojams, savanoriams. Taip pat prisidedame prie švietimo užtikrinimo vaikams, deja, neturintiems tam šiuo metu reikiamų priemonių – kompiuterių ir interneto ryšio“, – sako „Telia“ vadovas Danas Strömbergas.

Jis pastebi, kad net atsakingai likdami namuose žmonės nėra atsitvėrę nuo pasaulio – technologijos mums leidžia dirbti, mokytis, pramogauti ir sujungia vienus su kitais. Vis dėlto, medikai saugiai laukti pandemijos pabaigos namuose negali. Tai įvertinusi „Telia“ prisideda prie gyvybiškai svarbių apsaugos priemonių medicinos darbuotojams įsigijimo, skirdama 50 tūkst. eurų paramą Finansų ministerijos įkurtam COVID-19 pasekmių mažinimo fondui, kurio tarybai vadovauja kadenciją baigusi prezidentė Dalia Grybauskaitė.

Karantino metu atskirtyje liko apie 35 tūkst. Lietuvos vaikų, kurie namuose neturi kompiuterio ir išmaniųjų įrenginių. Jie negali dalyvauti nuotolinėse pamokose, pasiekti internetu pateikiamų užduočių ir kitos mokymų medžiagos. „Telia“ skiria 50 tūkst. eurų Švietimo ir mokslo ministerijos globojamam projektui „Mokykla namuose“.

Parama moksleiviams bus perduota per ekonomikos ir verslumo ugdymo organizaciją „Lietuvos Junior Achievement“. Jai „Telia“ įteiks beveik 500 planšetinių „Lenovo“ kompiuterių ir nemokamai pridės po 50 GB mobiliųjų duomenų mėnesiui suteikiančią SIM kortelę. Duomenis bus galima išnaudoti arba perkelti į kitą mėnesį.

„Telia“ primena, kad šiuo metu didžiausias kiekvieno mūsų indėlis kovojant su koronavirusu yra sąmoningumas laikantis karantino. Gyventojai raginami likti namuose, o pati bendrovė visus klientus aptarnauja internetu ar telefonu. Dauguma „Telia“ padalinių dirba nuotoliniu būdu, o inžinierių komandos diegiant naujas paslaugas ir šalinant gedimus laikosi ypatingo atsargumo reikalavimų. Specialistai nuolat užtikrina tinklo pajėgumus dėl stipriai išaugusių skambučių ir duomenų srautų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais