Užsienyje veikianti platforma „Temu“ nuo pristatymo 2022-ųjų rugsėjį sparčiai augo ir tapo viena populiariausių internetinės prekybos svetainių Jungtinėse Valstijose, o pernai išsiplėtė į Europos Sąjungos rinką, kur per mėnesį pritraukia vidutiniškai 75 mln. aktyvių naudotojų.
„Pinduoduo“ pranešė per pirmus tris šių metų mėnesius susižėrusi 3,88 mlrd. JAV dolerių grynojo pelno – bemaž 3,5 karto daugiau nei prieš metus, pardavimų pajamoms augus 2,3 karto iki 112 mlrd. dolerių.
Tačiau apsipirkimo programėlė „Temu“ susidūrė su virtine rimtų problemų, prasidėjusių jos reklaminės kampanijos Jungtinėje Karalystėje ir Prancūzijoje žlugimu šių metų kovą, suabejojus tinkamu privačių duomenų saugumo užtikrinimu.
Balandžio mėnesį Pietų Korėjos reguliavimo institucijos pradėjo „Temu“ tyrimą, įtardamos nesąžiningą veiklą, įskaitant melagingą reklamą bei prastą siūlomos produkcijos kokybę.
Anksčiau šį mėnesį Europos vartotojų teisių grupės apkaltino „Temu“ manipuliaciniais prekybos metodais ir nepakankamu platformos prekiautojų skaidrumu.