„Labiausiai juos domina ne maisto produktai“, – pabrėžia komercijos atašė Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje Andrius Nikitinas.
Pasak viešosios įstaigos „Versli Lietuva“ atstovės Ingridos Šukienės, „Tesco“ pateikė užklausimą dėl septynių prekių kategorijų. Tai elektros prekės, baldai, sodo ir daržo reikmenys, namų dekoravimo, sporto prekės bei raštinės reikmenys ir žaislai. Kol kas atsiliepė 25 Lietuvos įmonės. Gavęs potencialių tiekėjų sąrašą, „Tesco“ pats nuspręs, su kuriais vyks susitikimai.
Su „Waitrose“ ir „John Lewis“ pokalbiai dar tik prasideda. Šių metų balandį „Versli Lietuva“ atrinko ir surengė konsultacijas 16 maisto gamintojų, kurie norėtų įsitvirtinti ar plėsti verslą Didžiojoje Britanijoje. Vienas jų – „Žemaitijos pienas“, kuris šioje šalyje parduoda plėšomas sūrio lazdeles. Tačiau siekia įgyvendinti ir kitą projektą – didžiuosiuose prekybos tinkluose prekiauti „Džiugo“ sūriu. Šiam produktui sukurtas tenykštei rinkai pritaikytas prekės ženklas.