Grynasis laikraščio pelnas siekė 13,2 mln. JAV dolerių, palyginti su 8,3 mln. JAV dolerių nuostoliu prieš metus tuo pačiu laikotarpiu.
Pajamos padidėjo 5,1 proc. iki 399 mln. JAV dolerių. Daugiausia tam įtakos turėjo registruotų skaitytojų skaičius padidėjimas bei didesnės pajamos iš internetinės reklamos.
„Šie rezultatai rodo, kad mūsų skaitmeninė strategija ne tik yra tvirta ir turi potencialą, leisiantį pasiekti didesnę auditoriją, bet ir gauti papildomų pajamų“, – sakė „New York Times Company“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Markas Thompsonas.
„The New York Times“, kurį Jungtinių Valstijų prezidentas ne kartą yra pavadins „žlungančiu“ laikraščiu, teigia, kad skaitytojų gretos padidėjo būtent dėl to, kad laikraštis itin daug dėmesio skiria naujajai JAV administracijai.
Daugiau skaitytojų laikraštis nusprendė pritraukti ir pristatydamas savo versiją ispanų kalba bei plėsdamas redakciją Australijoje.