15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tiketa“ išplatino bilietų už 26 mln. litų

Didžiausiai šalyje pramogų verslo kompanijų grupei „SEVEN entertainment“ priklausanti bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ per pirmuosius devynis šių metų mėnesius už 26 mln. litų pardavė apie 428 tūkst. bilietų į 1146 renginius.
„Sensation“ šou
„Sensation“ šou / Organizatorių nuotr.
Temos: 1 Tiketa, UAB

Išplatintų bilietų skaičius išaugo 51 procentu, o jų vertė – 86 procentais, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, kuomet už maždaug 14 mln. litų buvo parduota 282 tūkst. bilietų.

„Šiemet augo ne tik kasose parduodamų, bet ir internetu siūlomų bilietų skaičių. Per devynis šių metų mėnesius išplatinome beveik 75 tūkst. elektroninių bilietų – 34 tūkst. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu“, – sakė „Tiketos“ generalinis direktorius Vytautas Kernagis. Elektroniniai bilietai iš viso sudarė beveik 18 proc. visų bendrovės išplatintų bilietų.

Per devynis šių metų mėnesius „Tiketa“ apie 207 tūkst. bilietų pardavė į koncertus, apie 98 tūkst. – į sporto varžybas, beveik 57 tūkst. – į teatro ir kitus meno renginius, apie 64 tūkst. – į visai šeimai skirtus renginius ir 5,5 tūkst. – kitus renginius.

Daugiausia bilietų išplatinta į vieno garsiausių kino filmų muzikos kompozitorių Ennio Morricone koncertą – beveik 15 tūkstančių. „Siemens“ arenoje įvykusio didžiausio pasaulyje šokių muzikos šou „Sensation“ ir rokerių „Linkin Park“ mėgėjai įsigijo po 10 tūkst. bilietų. Į Lenny Kravitz, Avril Lavigne ir „Def Leppard“ parsirodymus parduoda po daugiau nei 8 tūkst. bilietų.

„Šiemet pastebimai augo Lietuvos teatrų ir kitų meno renginių organizatorių susidomėjimas mūsų siūlomomis bilietų platinimo paslaugomis. Šiemet kultūros renginių organizatorių, besinaudojančių „Tiketos“ paslaugomis, skaičius išaugo nuo 8 iki 18“, – sakė V.Kernagis. „Tiketa“ šalies teatrams taip pat siūlo inovacines bilietų kontrolės sistemas.

SEVEN grupės generalinio direktoriaus pavaduotojo Vidmanto Šiugždinio teigimu, kalbos apie gresiančią krizę veikia ir renginių organizatorius, kurie ima atsargiau rinktis į Lietuvą vežamus atlikėjus. „Dėl to turėtų išlošti renginių lankytojai – sumažės prastos kokybės renginių ir vienadienių koncertus organizuojančių įmonių skaičius“, – sakė V. Šiugždinis.

Anot jo, šiemet, kaip ir per trejus praėjusius metus, SEVEN kas mėnesį pastebi renginių skaičiaus augimą, stabiliai didėja ir bendras parduodamų bilietų skaičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais