Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tirpstantys „milijonieriai“: kriptovaliutų rinkos griūtis sumažino naudotų prabangių laikrodžių pasiūlą ir kainas

Kriptovaliutų rinkos kritimas mažina paklausiausių laikrodžių pasiūlą naudotų laikrodžių rinkoje, praneša „Bloomberg“.
„Rolex“ laikrodžiai
„Rolex“ laikrodžiai / 123rf.com nuotr.
Temos: 2 Laikrodis Bitkoinai

Paklausiausių trofėjinių laikrodžių, tokių kaip „Rolex Daytona“ ar „Patek Nautilus 5711A“, pasiūla „dabar yra daug didesnė“, teigiama internetinės laikrodžių prekybos platformos „Chrono24“ pranešime.

Šioje platformoje įkelta daugiau kaip pusė milijono parduodamų laikrodžių skelbimų.

Neseniai įvykęs kriptovaliutų vertės pakilimas „tiesiogiai paveikė prabangių tokių prekės ženklų kaip „Rolex“ ir „Patek Philippe“ laikrodžių kainas“, – rašoma Vokietijos mieste Karlsrūjėje įsikūrusios platformos atstovų pranešime.

Paklausiausių modelių kainų kritimas yra šviežiausias ženklas, kad dar visai neseniai sparčiai augusi naudotų prabangių laikrodžių rinka pradeda prarasti pagreitį.

Per pora metų keliais kartais išaugusi kriptovaliutų rinkos vertė išugdė naują prabangių laikrodžių pirkėjų klasę, dėl to beprecedentiškai išaugo tokių prekių ženklų kaip „Rolex“, „Audemars Piguet“ ir „Patek“ modelių kainos. Dabar, kai daugelis skaitmeninių žetonų atpigo, šie vartotojai traukiasi atgal.

Vienas iš „Chrono24“ vadovų Timas Stracke teigia, kad kai kurių modelių kainos krenta arčiau panašių laikrodžių kainų, rašo „Bloomberg“.

Tuo pat metu T.Stracke pridūrė, kad prekybos apimtys platformoje, kuri jungia prekiautojus ar privačius pardavėjus su pirkėjais, per pirmąjį pusmetį šoktelėjo daugiau nei 50 proc..

Chrono24 duomenimis, „Patek Philippe Nautilus 5711A“, kurio pradinė kaina buvo maždaug 35 tūkst. JAV dolerių, kaina pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo iki 240 tūkst. JAV dolerių.

Vis dėlto dabar už plieninį sportinį laikrodį su mėlynu ciferblatu galima tikėtis gauti apie 190 tūkst. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?