TV reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių rezultatus, krito 4,5 proc. Per du 2013 metų mėnesius televizijoje buvo ištransliuoti 162 tūkstančiai reklaminių klipų.
Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2012 sausio-vasario mėnesių duomenis, krito 6,4 proc. Laikraščiuose reklamos ploto mažėjimas buvo 6,2 proc., žurnaluose reklamos plotas smuktelėjo 6,8 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 1 milijonas 821 tūkstantis, žurnaluose – 802 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos.
Per pirmuosius du šių metų mėnesius internete buvo užfiksuota 3,2 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-vasarį. Per šį laikotarpį buvo užfiksuota 590 tūkstančių reklamos vienetų
Radijo stotys per 2013 metų sausį-vasarį transliavo 845 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 35,2 proc. reklamos daugiau nei per 2012-ųjų pirmuosius du mėnesius. Didesnį radijo apimčių augimą įtakojo 2013 metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 sausį-vasarį, radijo reklamos laikas išaugo 22,4 proc.
Per pirmuosius du šių metų mėnesius internete buvo užfiksuota 3,2 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausį-vasarį. Per šį laikotarpį buvo užfiksuota 590 tūkstančių reklamos vienetų (occurrencies).
Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių duomenis, krito 21,9%.
Lauko video reklamos ekranuose buvo transliuota 280 tūkstančių sekundžių reklamos. Palyginus su 2012 metų pirmaisiais dviem mėnesiais, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 66,1 proc.
Per 2013 metų sausio-vasario mėnesius ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuoti 9 tūkstančiai reklaminių lipdukų. Lyginant su 2012 metų sausiu-vasariu, šis rodiklis krito 3,5 proc.
Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant 2013 ir 2012 metų sausio-vasario mėnesių duomenis, mažėjo 16 proc.
Kino reklama per pirmuosius du šių metų mėnesius, lyginant su 2012 metų sausiu-vasariu, krito 35,2 proc. Šiais metais per du mėnesius buvo parodyta beveik 25 tūkstančiai reklaminių klipų.
Šiemet į didžiausių pagal apimtis reklamuotojų trejetuką pateko Tele2, Studio Moderna bei Procter& Gamble. Vertinant pagal produktų grupes, daugiausiai reklamos generavo prekybos tinklai, mobiliojo ryšio bendrovės bei greitųjų kreditų įmonės.
TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje pateikiami žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis lyginant 2013-ųjų ir 2012-ųjų* metų sausio-vasario mėnesių rezultatus.
TNS LT iliustr./Reklamos apimčių pokytis, 2013 sausis-vasaris / 2012 sausis-vasaris |
TNS LT iliustr./Reklamos apimčių pokytis, 2013 sausis-vasaris / 2012 sausis-vasaris |
TNS LT iliustr./TOP 10 produktų grupių |
TNS LT iliustr./Produktų grupių pokytis TOP’e |
Televizijoje, radijuje ir lauko video reklamoje yra skaičiuojamas reklamos laikas sekundėmis, spaudoje – reklamos plotas kvadratiniais centimetrais, lauko statinėje reklamoje – kvadratiniais metrais, internete, vidaus TV, kine ir fillboard reklamoje – kiekis (reklamų vienetai).
Duomenys pateikiami tik iš “TNS LT“ registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 99%, spauda – 90%, radijas – 90%, lauko reklama – 90%, lauko video reklama – 90%, kino reklama – 85%, interneto banerinė reklama 80%, fillboard reklama – 100%, vidaus tv reklama – 80% reklamos rinkos apimties.