„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Topo centras“ konkurentus kviečia į bendrą logistikos terminalą

„Topo centras“ iškėlė idėją, kad elektrotechnikos ir buitinės technikos pardavėjai neturėtų konkuruoti importuodami prekes – esą rinkos dalyviai gali įsikurti logistikos terminale po vienu stogu ir bendrai pirkti transportavimo paslaugas, o tai leistu sutaupyti sąnaudas.
Visiems kompiuteriams taikoma 20 proc. nuolaida.
„Topo centras“ / Parduotuvių tinklo nuotr.

Kiti rinkos dalyviai sako niekad panašaus siūlymo negirdėję, o į visos logistikos perdavimą svetimai bendrovei žiūri skeptiškai, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

„Europoje vadinamos namų elektronikos logistikos centrai sukurti seniausiai ir jokio dviračio neatrandame. Didieji gamintojai, tiekėjai glaudžiasi kartu bendruose terminaluose ir kuo puikiausiai kartu dirba. Arba dirba skirtinguose terminaluose, bet sugeba pasidalinti krovinių srautus. Juk pristatymo maršrutai tie patys, mašinos visų pustuštės važinėja“, – apie idėją pasakoja „Topo centro“ generalinis direktorius Erlandas Jakubonis.

Pasak jo, susikooperavus būtų sutaupyta 0,5–0,7 proc. logistikos sąnaudų. „Kai apyvarta viršija 200 mln. litų, tai sumos susidaro įspūdingos“, – teigia E. Jakubonis, manantis, kad pagrindinė techninė kliūtis yra ilgalaikės konkurentų sutartys su dabartiniais paslaugų teikėjais – sandėlių nuomotojais, transporto bendrovėmis.

Kiti elektrotechnikos ir buitinės technikos pardavėjai sako pirmą kartą girdintys „Topo centro“ idėją, kad atsisakę nuosavo transporto ir logistikos galėtų bendrai su konkurentais pirkti paslaugą, draugiškai importuoti prekes ir dar įsikurti po vienu stogu.

„Neteko girdėti tokių pasiūlymų“, – sako įmonės „Valbis“ (buvęs „Elektromarktas“) generalinis direktorius Ruslanas Šaraškinas.

„Idėja mums turbūt mažiausiai aktuali, nes iš kitų rinkos dalyvių išsiskiriame tuo, kad esame daugiau mažmenininkai. Didmeninė prekyba sudaro vos 10 proc. Be to, nenorime visiškai atsisakyti savo logistikos“, – teigia „ Avitelos“ vadovas Algirdas Mitalas.

„Ogmina“ generalinis direktorius Jonas Girijotas teigia, kad samdant vežėjus iš išorės kyla ir daugiau pavojų – šie nutekina informaciją konkurentams: „Tie, kas naudojasi svetimų operatorių paslaugomis, turi labai daug problemų“, – J.Girijotas.

Pasak jo, teoriškai svarstant, tai gali būti tik tarpinis sprendimas didmeniniams išvežiojimams.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs