Šiemet „Topo grupė“ tikisi, jog ši rinka kils iki 10 procentų. Daugiausia tai lems gausesni televizorių pardavimai, mat artėja 2012–ieji, kai Lietuvoje numatoma išjungti analoginę televiziją, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
„Pardavimai pradėjo kilti, tai rodo, kad vartotojų lūkesčiai šalyje gerėja ir žmonės vėl leidžia pinigus“, – teigė „Topo grupės“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.
Pasak jo, nors gyventojų pajamos nedidėjo, buities prietaisai genda ir žmonės yra priversti įsigyti naujų. Geresnį 2010 metų rezultatą lėmė ir tai, kad lyginama su 2009 metais, kai pardavimai buvo beveik sustoję.
„2009 metais ši rinka Lietuvoje patyrė patį didžiausią nuosmukį Europoje ir susitraukė net 44 procentus“, – sakė jis.
Tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, pernai Lietuvos buitinės technikos ir elektronikos rinka kilo 6 proc. – vertinant tiek litais, tiek vienetais.
A.Rusteika prognozuoja, kad televizorių pardavimai Lietuvoje šiemet turėtų kilti iki 30 proc., kompiuterių –15 proc., stambios buitinės technikos – 5 procentais.
„Topo grupė“ šiuo mety valdo 33 „Topo centro“ parduotuves ir 4 parduotuves, veikiančias su „Euronics“ ženklu.
Anot A.Rusteikos, per dvejus metus planuojama atidaryti apie 15 naujų „Euronics“ parduotuvių.