2023 12 29

Transporto įmonės į 2024-uosius važiuoja pasikrovusios vilties, nors grėsmių kelyje daug

Nepaisant beveik 14 proc. augusių pajamų ir 17 proc. didesnių pervežimų apimčių, Lietuvos vežėjai 2023-iuosius vadina sunkiais metais, tačiau į kitus metus jie žiūri su viltimi, kartu tikėdamiesi naujų iššūkių.
Sunkvežimiai prie Medininkų pasienio posto laukia leidimo įvažiuoti į Baltarusiją
Sunkvežimiai prie Medininkų pasienio posto laukia leidimo įvažiuoti į Baltarusiją / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Bijoma, kad net 10 proc. šalies BVP sukuriantį sektorių labiausiai paveiks tai, ko jis nekontroliuoja – geopolitika ir padėtis rinkose. Jau šiuo metu aišku, kad dėl augančių rinkliavų didės veiklos kaštai, o mažoms įmonėms vis sunkiau gauti paskolų.

Analitikas sako, kad tokiomis sąlygomis gali išryškėti rinkos daroma įtaka verslui – silpniausiems gali tekti trauktis.

Transporto įmones vienijančių organizacijų atstovai primena, kad kitais metais viena didžiausių sektoriaus problemų Lietuvoje išliks vairuotojų trūkumas, bendrovių rezultatai priklausys ne tik nuo ekonomikos raidos, bet ir galimybių skolintis bei geopolitinių įvykių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų