Per devynis šių metų mėnesius banko grynosios palūkanų pajamos išaugo 11 proc. ir pasiekė beveik 8,8 mln. eurų. Tuo metu banko sąnaudos sumažėjo 6 proc.
UAB „GF banko“ Generalinio direktoriaus pavaduotojo Justino Muleikos teigimu, gerų veiklos rodiklių pasiekti padėjo po pandemijos atsigavusi ir stabilų augimą demonstravusi šalies ekonomika. Savo ruožtu bankas palankią makroekonominę situaciją išnaudojo aktyviai tobulindamas klientų aptarnavimo tinklą ir toliau siūlydamas patrauklias paskolų bei indėlių palūkanų sąlygas ir taip pritraukdamas naujų klientų.
„Lietuvos gyventojai vis dažniau renkasi mūsų banką norėdami įdarbinti savo laisvas lėšas per terminuotus indėlius ar prireikus pasiskolinti. Tai yra nuoseklaus darbo ir klientų patirties gerinimo rezultatas – klientams sudarėme lanksčias galimybes pasinaudoti mūsų paslaugomis jiems patogiausiu būdu – banko skyriuose, paskambinus telefonu, internetu ar šiuos būdus kombinuojant, pavyzdžiui, sutartį sudarant telefonu, o ją pasirašant klientų aptarnavimo skyriuje. Be to, siekdami klientams suteikti kuo didesnę vertę toliau plečiame ir tobuliname savo paslaugų spektrą – šiemet pristatėme galimybę mūsų aptarnavimo tinkle apdrausti namų turtą“, – sako J.Muleika.
Anot J.Muleikos, bankas metus planuoja užbaigti toliau tvariai augdamas. Tam pagrindu išliks orientacija į klientų poreikius, juos atitinkančių sprendimų plėtojimas, dėmesys aptarnavimo kokybei. Banko atstovo teigimu, UAB „GF bankas“ ir toliau sieks būti stabiliu ir patikimu finansiniu partneriu savo klientams bei pritraukti naujus jų segmentus.