„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Trečiu bandymu sėkmingą startuolį įkūręs R.Laurinavičius: „Siekiame sukurti pasaulinio masto produktą“

Trečias kartas ambicingam ir kūrybiškumo nestokojančiam Ryčiui Laurinavičiui nemelavo. Du ne itin sėkmingus startuolius sukūręs vyras nepabūgo bandyti dar kartą, taip gimė dabar sėkmingai veikiantis ir tarptautinėje rinkoje jau įsitvirtinęs „Soundest“. „Lietuviai bijo pripažinti nesėkmes, man tai nesunku. Pritrūko patirties, buvau dar jaunas“, – šypsodamasis pirmąsias nesėkmes prisiminė R.Laurinavičius. Kodėl ėmėsi bandyti laimę dar kartą, „Soundest“ įkūrėjas atsakė paprastai – norėjo įrodyti, kad gali sukurti lyderiaujantį tarptautinį produktą, tai buvo ambicija.
Rytis Laurinavičius
Rytis Laurinavičius / „Verslios Lietuvos“ nuotr.

Tik kone pusantrų metų gyvuojantis startuolis „Soundest“ jau turi daugiau nei 9 000 klientų. Dauguma rinkodaros kompanijos klientų elektroninių laiškų – iš užsienio, R.Laurinavičiaus kartu su partneriais įkurta „Soundest“ aptarnauja daugiau nei 100-o skirtingų valstybių internetines parduotuves.

Pats startuolio įkūrėjas jau kelis mėnesius darbuojasi Londone, ten mezga naujus kontaktus, susipažįsta su kitokia darbo kultūra. Apie startuolius, Londoną, sėkmes, nesėkmes bei ambicijas ir kalbamės su vienu iš „Soundest“ įkūrėjų R.Laurinavičiumi.

– „Soundest“ yra jau trečiasis jūsų startuolis. Ar galima sakyti, kad du pirmieji buvo nesėkmingi?

– Mes, lietuviai, turbūt nelabai mėgstame pripažinti nesėkmes, tačiau aš tai galiu padaryti. Taip, pirmieji du mėginimai sukurti ką nors verto tarptautinio pripažinimo nebuvo vykę.

Pirmąjį startuolį įkūriau maždaug prieš šešerius metus. Tada iš tiesų labai trūko patirties ir dėl elementarių dalykų nežinojimo buvo padaryta labai daug klaidų. Antrasis bandymas, nors Lietuvoje ir buvo populiarus, tačiau komercinės sėkmės ir tarptautinio pripažinimo nesulaukė, o pastarasis, mano galva, startuoliui yra svarbiausias dalykas.
 

– Po kelių nesėkmių didžioji dalis nuleistų rankas. Kodėl ryžotės trečiajam? Asmeninės ambicijos, intuicija?

– Visų pirma, matyt, todėl, kad esu užsispyręs. Vedė į priekį noras parodyti, kad lietuviai gali sukurti pasaulinio masto produktą. Tokių pavyzdžių, aišku, jau yra, tačiau tai buvo ir asmeninė ambicija – sukurti lyderiaujantį tarptautinį produktą. Antrasis svarbus veiksnys, suteikęs drąsos trečiam bandymui – suburta puiki profesionalų komanda.

Vedė į priekį noras parodyti, kad lietuviai gali sukurti pasaulinio masto produktą.

– Atsargiai kalbate, kad „Soundest“ veikiausiai yra tai, ko siekėte. Kas leidžia jums manyti, kad tai jau vykęs startuolis?

– Pirmiaausia tai – klientų spektras. „Soundest“ mes paleidome 2014-ųjų vasarį, o dabar mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei 9 000 elektroninių parduotuvių daugiau nei iš 110 pasaulio valstybių. Daugiau nei pusė mūsų klientų yra iš Jungtinių Amerikos Valstijų, taip pat aptarnaujame nemažai Jungtinės Karalystės, Kanados, Australijos elektroninių parduotuvių, turime ir egzotiškų klientų – iš Belizo ar Havajų.

Antrasis veiksnys tas, kad su šiuo startuoliu gana anksti pradėjome uždirbti pinigus. Nors visų savo einamųjų mėnesinių kaštų dar nepadengiame iš pajamų, bet jos nuolat auga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“