Tris savaites pinigai įšalę „Revolut“ sąskaitoje – individualiai veiklai asmeninė sąskaita netinka

Finansų startuolio „Revolut“ klientė Laura piktinasi, kad tris savaites negali naudotis į sąskaitą pervestais pinigais, o jokiais kontaktais bendrovė jai nepaaiškina, dėl ko tokių problemų kilo. Pasirodė, individualia veikla besiverčiantys asmenys neturėtų naudotis asmeninėmis sąskaitomis savo veiklai – bendrovė žada pasiūlyti atskiras nemokamas sąskaitas kitą savaitę.
„Revolut“ mokėjimo kortelė
„Revolut“ mokėjimo kortelė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

15min skaitytoja Laura pasiskundė, kad daugiau nei pusę mėnesio negali atgauti įšaldytų lėšų iš „Revolut“ sąskaitos.

„Istorija tokia, kad nuo kovo mėnesį naudojausi „Revolut“ sąskaita, įsigijau kortelę. Tačiau birželio 27 d. man pradėjo eiti žinutės, kad aš turiu patvirtinti savo įplaukas, iš kur tie pinigai, nes jie atlieka patikrinimą. Aš verčiuosi statybų veikla ir turiu subrangos ir rangos sutartį, kas dvi savaites gaunu atsiskaitymus, ir jie plaukia į mano sąskaitą. Aš pati moku atlyginimus, legaliai, sumoku visus mokesčius“, – skundėsi 15min skaitytoja Laura.

15min nuotr./„Revolut“ klientei nepavyksta atgauti pinigų iš sąskaitos
15min nuotr./„Revolut“ klientei nepavyksta atgauti pinigų iš sąskaitos

Ji patikina atlikusi tai, ko buvo paprašyta: nufotografavo rangos sutartis, sąskaitas faktūras, pagal kurias gavo atsiskaitymus iš didelių statybos įmonių, šią informaciją nusiuntusi „Revolut“ konsultantui. Tačiau iki šiol įšaldyti beveik 900 eurų jos uždirbtų lėšų.

„Buvo parašyta, kad per 48 valandas informaciją patikrins ir man praneš. O šiandien jau liepos 16 diena ir aš niekaip nesusisiekiu jokiais kanalais, kokie tik nurodyti. Nei telefonu, Lvovo g., nei Jogailos g., kur veikia jų advokatų kontora, susiradau ir atstovės spaudai rekvizitus, visiems rašiau žinutes – jos neperskaitytos“, – pyksta Laura. Ji patikina skambinusi net į Londoną, tačiau ten telefono skambučiai tiesiog atmetami.

Mergina nebežino kur dėtis – atsakymų negauna, pinigais naudotis negali. Ji pateikia susirašinėjimų kopijas – šį klausimą mergina bando išspręsti jau nuo birželio 27 d. Po savaitės, liepos 5 d., Laura teiravosi, kodėl jos gautinos lėšos vis dar įšaldytos, liepos 9 d. „Revolut“ konsultantas jos paprašė dar kartą atsiųsti dokumentų kopijas, kadangi nuotraukos buvo nepakankamai raiškios.

15min skaitytojo nuotr./„Revolut“ klientei nepavyksta atgauti pinigų iš sąskaitos
15min skaitytojo nuotr./„Revolut“ klientei nepavyksta atgauti pinigų iš sąskaitos

Liepos 16 d. Laura vis dar neturėjo jokių atsakymų ir kreipėsi į 15min.

15min skaitytojo nuotr./„Revolut“ klientei nepavyksta atgauti pinigų iš sąskaitos
15min skaitytojo nuotr./„Revolut“ klientei nepavyksta atgauti pinigų iš sąskaitos

„Jei jie man neatšaldys tos sąskaitos su pinigais, kurie visi legaliai uždirbti, man neliks nieko kito – aš tiesiog civiline tvarka kreipsiuosi į teismą, kad pinigai būtų išieškoti. Na nėra jokių kontaktų, kaip su jais susisiekti“, – stebisi Laura.

Ji patikina, kad jos sąskaitos numeris yra lietuviškas, kortelė išduota adresu Lietuvoje, čia pat gauti ir mokėjimai, ir atlikti atsiskaitymai.

„Aš dirbu kaip fizinis asmuo, tai individuali veikla pagal pažymą. Į sąskaitą gaunu avansinius mokėjimus, tačiau kol pinigai įšaldyti, negaliu pati išmokėti atlyginimų darbuotojams“, – pyko mergina.

Revolut“: asmeninių sąskaitų negalima naudoti verslui, pasiūlys atskiras sąskaitas

15min pasidomėjus šia situacija, „Revolut“ paaiškino, kad nesklandumai įvyko dėl to, kad mergina asmeninę sąskaitą naudojo verslo pavedimams – dėl to tokie pavedimai buvo stabdomi. Bendrovė patikina, kad mergina pinigus atgaus. Taip pat „Revolut“ ketina pasiūlyti nemokamas sąskaitas individualiai besiverčiantiems.

„Visuomet labai apgailestaujame, jei kas nors iš klientų patiria nesklandumų, naudodamiesi „Revolut" paslaugomis. Šiuo konkrečiu atveju asmeninė sąskaita buvo naudojama verslo pervedimams, kas prieštarauja asmeninių sąskaitų naudojimo nuostatoms – todėl klientės ir buvo paprašyta pateikti papildomus dokumentus, kai mūsų sistema pastebėjo netipiškus asmeninės sąskaitos panaudojimo atvejus. Išsiaiškinus situaciją, klientė gali pilnai naudotis savo asmenine sąskaita“, – teigiama „Revolut“ atsiųstame komentare.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Revolut“ mokėjimo kortelė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Revolut“ mokėjimo kortelė

Bendrovė, siekiant išvengti panašių atvejų, kviečia pasidomėti sąskaitomis „Revolut verslui“.

„Jau kitą savaitę pristatysime naujas paslaugų kainas, o individualią veiklą vykdantys ar laisvai samdomi darbuotojai verslo sąskaitomis galės naudotis nemokamai“, – teigiama komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis