„Apmaudu, kad klaidingas sprendimas dėl 4 gamtą reprezentuojančių nuotraukų metė šešėlį ant viso Turizmo departamento ir jo inicijuoto rinkodaros socialiniuose tinkluose projekto“, – pranešime žiniasklaidai cituojama departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė, ryte pranešusi apie atsistatydinimą.
Nuotraukos, pasak jos, tėra nedidelė viso projekto sudėtinė dalis: sutartyje aiškiai apibrėžta, kad 350 nuotraukų įsigijimui numatyta 6,6 tūkst. Eur, kas sudaro 4,5 proc. visos sutarties vertės.
„Ši veikla dar nėra pradėta įgyvendinti. Projektas prasidėjo tik prieš pora mėnesių, tačiau pasiekti rezultatai viršijo lūkesčius: vertinant vartotojų įsitraukimą kiekvienas įrašas sulaukė vidutiniškai po 700 interakcijų, paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle „Lietuva. O čia ar buvai“ ir „Lithuania. Real is beautiful“ bei „Instagram“ turi daugiau kaip 84 tūkst. sekėjų,“ – cituojama J.Kazlauskienė.
Iki šios dienos „Facebook“ profilyje paskelbti 44 įrašai su nuotraukomis. 4 iš jų – asociatyvinės, neidentifikuojančios konkrečios geografinės lokacijos ar turistinio objekto, rašoma pranešime.
Kiek kitokią statistiką Žinių radijo eteryje penktadienį pateikė Tomas Nemura, konkursą laimėjusios agentūros „Turinio rinkodara“ savininkas. Anot jo, ne Lietuvoje daryta apie 10 fotografijų, paskleistų viešinant Lietuvą su šūkiu „Real is Beautiful“.
Turizmo departamentas konkursą paskelbė pernai rugpjūtį, o jau lapkritį pasirašė sutartį su bendrove „Turinio rinkodara“, jos vertė – 140 tūkst. eurų.
Štai ką už šiuos pinigus įsipareigojo atlikti bendrovė: