Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turizmo įstatymo pataisos nepalankios smulkiems kelionių organizatoriams

Seime siūlomos Turizmo įstatymo pataisos, kuriose numatoma minimalią kelionių organizatorių laidavimo draudimo sumą padidinti nuo 100 tūkst. iki 150 tūkst. litų, gali išstumti iš rinkos smulkiuosius turizmo paslaugų teikėjus.
Turistai pajūryje neretai pasigenda informacijos, kuri būtų pateikta ne tik lietuvių ir rusų, bet ir kitomis kalbomis – anglų, vokiečių ar prancūzų.
Turistai / 15min nuotr.

Draudikų atstovų teigimu, be didžiųjų kelionių organizatorių, yra ir mažųjų, taip pat fizinių asmenų, kurių bendra kelionių apyvarta gali sudaryti keliasdešimt tūkstančių litų, o galima žala niekaip negali siekti 150 tūkst. litų, pirmadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

„Nustatydami fiziniams asmenims tokią aukštą ribą, jie sunaikina šį segmentą. Draudimo įmonės jų nedraus. Bloginama padėtis ir mažesnėms įmonėms, nes jau dabar kai kurioms jų 100 tūkst. litų yra nemažai“, – sakė Lietuvos draudikų asociacijos direktorius Andrius Romanovskis.

Lietuvos turizmo asociacijos prezidentės Danutės Mažeikaitės teigimu, siūlė realiau išdėlioti reikalaujamą draudimo sumą, labiau atsižvelgti į mažesniųjų kelionių organizatorių pajamas.

„Šioms įmonėms sunkinamos darbo sąlygos ir tai tikrai nėra priimtina. Įmonė gali specializuotis, organizuoti keliones į kaimynines šalis Lenkiją, Latviją, Baltarusiją ir jos apyvartos bus nedidelės“, – tvirtino D.Mažeikaitė.

Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pavaduotojas Jonas Raguckas sakė, kad minimalios sumos padidinimas numatomas dėl to, kad šiuo metu yra padidėjusi nemokumo ir bankroto rizika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?