TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė sako, kad bendrovė sprendimo neskųs dėl ilgai trunkančio teisminio proceso ir greitai kintančios situacijos rinkoje.
„Tokie teisiniai procesai užtrunka ilgai – po metų ar dvejų situacija rinkoje jau bus pasikeitusi, todėl tam tikrų sprendimų atidėlioti ateičiai negalime. Nusprendėme savo energiją ir resursus skirti naujoms galimybėms“, – bendrovės komentare BNS teigia L.Blaževičiūtė.
Pateikti skundą Vilniaus apygardos administraciniam teismui įmonė galėjo iki spalio 19 dienos, tačiau jo atstovė Sigita Gamulėnienė pirmadienį BNS patvirtino, kad teismas skundo negavo.
KT komunikacijos skyriaus vedėja Lina Navickaitė BNS pirmadienį sakė neturinti informacijos apie apskųstą tarybos sprendimą.
Taryba leidimo šiam sandoriui rugsėjo 19 dieną nedavė nustačiusi, kad dėl to būtų sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis arba itin apribota konkurencija radijo bei televizijos reklamos pardavimo rinkose.
Anot tarybos, sandorio šalių valdomos radijo stotys „M-1“ ir „Power Hit Radio“ yra artimos konkurentės radijo reklamos pardavimo rinkoje, o jų konkurencija yra reikšminga, ji išnyktų įgyvendinus sandorį, o jo šalys užimtų didžiausią šios rinkos dalį pagal pajamas, valdytų didžiausią klausyto laiko dalį turinčias radijo stotis ir dar labiau padidintų atotrūkį nuo kitų konkurentų.
Be to, dar viena neigiama sandorio pasekmė konkurencijai yra susijusi su „All Media Lithuania“ galimybe taikyti reklamos pardavimo siejimo praktiką, kai reklamos pirkėjams, perkantiems ir televizijos, ir radijo reklamos paketus iš jos valdomų žiniasklaidos priemonių, būtų siūlomos nuolaidos, teigiama KT sprendime.
Kadangi po sandorio „All Media Lithuania“ galėtų televizijos ir radijo reklamos siejimo praktiką taikyti ir M-1 grupės atžvilgiu, Konkurencijos taryba įžvelgia riziką, kad reklamos pirkėjai būtų skatinami dar aktyviau pirkti reklamą iš „All Media Lithuania“ priklausančių televizijos ir radijo stočių, atitinkamai mažindami pas konkurentus užsakomos reklamos apimtis.
„All Media Lithuania“ pasiūlė prisiimti įsipareigojimus – parduoti „Power Hit Radio“ valdančią bendrovę „All Media Radijas“ ir netaikyti televizijos bei radijo reklamos susiejimo praktikos. Vis dėlto taryba pripažino, kad tai nepašalintų neigiamų pasekmių konkurencijai.
„All Media Lithuania“, transliuojanti TV3, TV6, TV8 ir „TV3 Plius“ televizijos programas, planavo įsigyti tris įmones, valdančias „M-1“ radijo stotis, bei jose reklamą parduodančią bendrovę „Reklamos ekspertai“.
Su „All Media Lithuania“ susijusi bendrovė „All Media Radijas“ radijo dažniais transliuoja „Power Hit Radio“, internetu – „Power Gold“ radijo programas bei parduoda reklamą, o „All Media Digital“ valdo tv3.lt ir kitas interneto svetaines, kur taip pat parduoda reklamą.
Po KT sprendimo paskelbimo „All Media Lithuania“ vadovė L. Blaževičiūtė teigė, kad dėl jo ilgalaikę žalą patirs tiek Lietuvos žiniasklaida, tiek ekonomika.
Pasak jos, „All Media Lithuania“ Lietuvoje konkuruoja su „Google“, „Meta“, „Youtube“, „Spotify“ ir kitais žaidėjais, kurie užima reikšmingą Lietuvos reklamos rinkos dalį, o vartotojai su jais praleidžia vis daugiau laiko, todėl išlikti norintis vietos verslas turi ieškoti būdų, kaip užtikrinti reklamos efektyvumą ir sėkmingą konkurenciją.
100 proc. „M-1“ stotis valdančių įmonių akcijų turinti Rūta Grušnienė taip pat teigė nusivylusi tarybos sprendimu.