23 proc. apklaustųjų taip pat nurodė, kad prekių ar paslaugų įsigijimas internetu jiems yra pats priimtiniausias apsipirkimo būdas. Nors kartą ar du kartus per mėnesį internetu apsiperka daugiau negu pusė apklaustųjų (57 proc.). Neperkantys internetu nurodė 12 proc. apklausoje dalyvavusių jaunuolių.
„Ne pirmi metai pastebime, kad poreikis taupyti laiką ir kasdienius reikalus tvarkyti prie kompiuterio ar mobiliuoju telefonu, auga visų amžių klientų grupėse. Tačiau labiausiai tai akivaizdu tarp jaunų klientų, nes jaunoji karta aktyviau domisi naujovėmis ir drąsiau jas išbando. Tai savo ruožtu daugelį paslaugų teikėjų, įskaitant ir bankus, skatina ieškoti naujų būdų megzti ryšį su jaunąja karta ir siūlyti jiems inovatyvius, laiką taupančius sprendimus", − komentuoja Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Didėjantį laiką taupančių sprendimų poreikį rodo ir augantis skaitmeninių banko paslaugų populiarumas.
Jaunimo taupymo ir finansinės elgsenos tyrimas rodo ir dar vieną tendenciją: atsiskaitymas kortelėmis tarp jaunimo baigia išstumti atsiskaitymą grynaisiais pinigais. Daugiau negu pusė respondentų (53 proc.) teigia beveik visuomet atsiskaitantys kortele, dar penktadalis (22 proc.) nurodo dažniau mokantys kortele negu grynaisiais pinigais. Nuolat grynaisiais pinigais atsiskaito viso labo 4 proc. apklaustų jaunuolių.
V.Žagūnio teigimu, nors Lietuvoje atsiskaitymai grynaisiais pinigais tebėra populiarūs, situacija pastaruoju metu sparčiai keičiasi. SEB banko duomenimis, atsiskaitymų kortelėmis šių metų pirmą pusmetį, palyginti su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu, skaičius padidėjo 17 procentų. Palyginti su grynaisiais pinigais, atsiskaitymai kortelėmis šių metų pirmo pusmečio pabaigoje sudarė 48 proc. visų atsiskaitymų vertės, pernai tuo pačiu metu – beveik 44 procentus
Banko taupymo ir finansinės elgsenos tyrimas atliktas šių metų kovo ir balandžio mėnesiais. Apklausoje dalyvavo beveik 2 tūkst. SEB banko 18–25 metų klientai.