Tyrimas: JK ekonomika dėl pasaulio turizmo krizės šiemet neteks apie 22 mlrd. svarų

Didžiosios Britanijos ekonomika dėl koronaviruso pandemijos išprovokuotos pasaulio turizmo sektoriaus krizės šiemet neteks apie 22 mlrd. svarų (24 mlrd. eurų) ir gali kilti grėsmė 3 mln. darbo vietų, prognozuoja Pasaulio kelionių ir turizmo taryba (WTTC).
Svarai sterlingų
Svarai sterlingų / 123RF.com nuotr.

Tarptautinių turistų išlaidos, palyginti su 2019 metais, gali sumažėti 78 proc., o tai reiškia 60 mln. svarų praradimą per dieną arba 420 mln. svarų praradimą per savaitę, nurodoma WTTC paskelbtoje ataskaitoje.

„Dėl besitęsiančio neapibrėžtumo dėl kelionių apribojimų, kurie buvo nustatyti siekiant pažaboti COVID-19 plitimą, daugybė keliautojų ir turistų vengia Jungtinės Karalystės“, – pažymėjo taryba.

Vyriausybės politika dėl karantino, kuris yra privalomas iš COVID-19 paveiktų šalių atvykstantiems turistams, padidino spaudimą sektoriui, rašoma ataskaita. Sąrašas šalių, kurioms taikomos karantino priemonės, peržiūrimas kas savaitę.

WTTC prezidentė Gloria Guevara mano, jog šiuo metu taikomas priemones būtina nedelsiant pakeisti „... išlaidų požiūriu veiksmingomis testavimo ir atsekimo programomis“, kad turistams nereikėtų 14 dienų izoliuotis.

Investicijos į tokias programas „bus kur kas mažesnės už karantino poveikį, kuris turės triuškinamų ir ilgalaikių socialinių ir ekonominių pasekmių“, pažymėjo ji.

G.Guevara taip pat įspėjo, jog dėl smarkiai sumažėjusio verslo turistų ir poilsiautojų srauto ypač nukentės Londonas.

„Konkurencijos požiūriu Londonas atsidūrė itin nepalankioje padėtyje ir dėl karantino politikos neatsities taip sparčiai, kaip kiti Europos miestai.“

Didžiosios Britanijos ekonomika, kurią karantinas įstūmė į giliausią šalies istorijoje recesiją, antrąjį ketvirtį smuko penktadaliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų