Tyrimas: pigiausiai apsipirkta „Lidl“ ir „Norfose“, brangiausiai – „Iki“

Rugpjūčio mėnesį pigiausiai apsipirkti buvo galima „Lidl“ ir „Norfos“ prekybos tinkluose, o brangiausiai – „Iki“, rodo slaptas pirkėjų tyrimas.
Vilnius per karantiną
„Lidl“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Tai paaiškėjo palyginus populiariausių maisto prekių krepšelio kainų vidurkius prekybos tinkluose „Maxima“, „Lidl“, „Rimi“, „Iki“ bei „Norfa“. Tyrimų agentūra „SeeNext“ prekių kainas lygino Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

Anot tyrimo, tų pačių prekių krepšelio kaina, priklausomai nuo miesto ir prekybos tinklo, svyravo nuo 31,78 iki 33,83 euro.

Tyrimui buvo pasirinktas 27 prekių krepšelis: vaisiai, daržovės, kruopos, makaronai, aliejus, saldumynai, pienas ir jo produktai, duona, batonas, mėsa ir jos produktai, gėrimai.

„Lidl“ parduotuvėse už produktus pirkėjui teko sumokėti vidutiniškai 31,78 euro, „Norfose“ – 32,19 euro, „Rimi“ – 32,79 euro, „Maximose“ – 32,83 euro, „Iki“ – 33,77 euro.

Anot tyrimo, panevėčiai gali apsipirkti pigiausiai, o Šiaulių gyventojams tenka sumokėti šiek tiek daugiau. Panevėžyje už minėtas prekes vidutiniškai sumokama 32,57 euro, Šiauliuose – 32,73 euro.

Pieno ir mėsos gaminius bei gėrimus už mažiausią kainą siūlė „Lidl“ prekybos tinklas, vaisius ir daržoves – „Norfos“ tinklas. Grūdinės kilmės ir visus likusius prekių krepšelio produktus žemiausiomis kainomis buvo galima įsigyti „Rimi“ parduotuvėse

Tyrimo duomenimis, kainų atžvilgiu nuo miesto faktoriaus nepriklausomu tinklu galima įvardinti tik prekybos tinklą „Lidl“, kurio visų miestų parduotuvėse prekių krepšeliai buvo įsigyti už vienodą pinigų sumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis