„Iki Lietuvos“ užsakymu bendrovės „Intra research“ atlikto tyrimo duomenimis, daugiau nei pusė apklaustų žmonių fizinėse parduotuvėse lankosi du arba tris kartus per savaitę.
„Daugiau nei pusė apklaustų fizinėse parduotuvėse apsiperka 2-3 kartus per savaitę, kasdien apsiperka 19 proc. žmonių, rečiau nei kartą per savaitę – tik 3 procentai“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje teigė „Iki Lietuvos“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė.
Anot tyrimo, pirkėjai vidutiniškai parduotuvėje užtrunka 29 minutes. V.Budrienė teigė, kad šis laikas netrumpėja net tada, kai žmonės parduotuvėje lankosi kiekvieną dieną.
„Vidutiniškai Lietuvos pirkėjas parduotuvėje užtrunka 29 minutes, moterys užtrunka beveik visada ilgiau nei vyrai, bet tiktai 3 minutėm. Tie, kurie parduotuvę lanko kasdien ir atrodo, jau žino, kur viskas padėta, vis tiek parduotuvėje praleidžia maždaug 25 minutes“, – sakė ji.
Tyrimo duomenimis, renkantis, į kurią parduotuvę eiti, pirkėjams svarbiausia, kad būtų kuo daugiau akcijų, taip pat svarbi parduotuvės vieta ir platus prekių asortimentas.
Ketvirtadienį prekybos tinklas „Iki“, remdamasis šiuo tyrimu ir pirkėjų lūkesčiais, atidarė naujo formato, rekonstruotą parduotuvę Vilniaus Šeškinės rajone.
„Tyrimą darėme tam, kad suprastume, kaip Lietuvos gyventojai apsiperka, apklausą darėme visai koncepcijai. (...) Bandysime tyrimų rezultatus pritaikyti skirtingo dydžio parduotuvėse, žiūrėsime, ar jis veikia praktiškai“, – BNS sakė N.Kvietkauskaitė.
Anot jos, vien šią savaitę bendrovė planuoja atidaryti dar tris rekonstruotas parduotuves, o iš viso šiais metais tokių bus atidarytos devynios. Įmonė į parduotuves investavo virš 5 mln. eurų.