Bendrovės redaktorė Aija Krutainė pažymėjo, kad tokie geri rezultatai užfiksuoti pirmąkart per visą šių tyrimų laikotarpį nuo 2014-ųjų.
Iš 75 į tyrimą įtrauktų žiniasklaidos priemonių pelningai pernai dirbo 31, iš jų devynių grynasis pelnas viršijo 1 mln. eurų. Beveik pusė, arba 36 žiniasklaidos priemonės, pernai padidino įplaukas, o 23 – rentabilumą.
Didžiausios buvo „Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos“ pajamos (57 mln. eurų), Estijos visuomeninės žiniasklaidos priemonės „Eesti Rahvusringhaaling“ (47 mln. eurų) ir Latvijos visuomeninės žiniasklaida priemonės „Latvijos televizija ir Latvijos radijas“ (41 mln. eurų) pajamos.
Iš privačių žiniasklaidos priemonių solidžiausias pajamas susižėrė „All Media Lithuania“ (33,4 mln. eurų), Estijos „Postimees Group“ (30,9 mln. eurų), „Delfi Meedia“ (30,7 mln. eurų).
Daugiausiai pelno uždirbo „All Media Lithuania“ (8,3 mln. eurų), „All Media Latvia“ (5,7 mln. eurų), „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (4,9 mln. eurų).
Tyrime taip pat apibendrinami duomenys apie žiniasklaidos priemonių auditoriją. Pernai 32 jų auditoriją padidino, 40 – sumažino, dviejų auditorija liko nepakitusi, o duomenų iš vienos tyrėjai neturi. Labiausiai išaugo skaitmeninės žiniasklaidos ir televizijos auditorijos, tuo tarpu radijo stočių ir spausdintos žiniasklaidos auditorija traukėsi.
Iš internetinių žiniasklaidos priemonių pagal auditoriją visose trijose Baltijos šalyse pirmauja portalas „Delfi“, o iš radijo stočių – visuomeninis radijas Estijoje ir Latvijoje, o Lietuvoje – M-1. Populiariausios iš spaudos leidinių buvo „Savaitė“ Lietuvoje, „Ieva“ Latvijoje ir „Ajalugu“ Estijoje.
„Baltic Media Health Check“ kasmet analizuoja tendencijas, finansinius aspektus ir Baltijos žiniasklaidos rinkoms svarbius klausimus. Šių metų tyrime autoriai pažvelgė į žiniasklaidos įmonių finansinius rezultatus, pastarųjų metų aktualijas Baltijos šalių žiniasklaidoje ir kaip jos paveikė žiniasklaidos rinką.