Pajamos iš pagrindinės įmonės veiklos – etikečių gamybos – augo daugiau kaip 19 proc., o iš pavarų ir automatizavimo elementų prekybos – apie 40 proc. Iš viso 2010 m. pirmąjį pusmetį bendrovės apyvarta siekė 22,4 mln. litų, t.y. 11 proc. didesnė nei buvo per tą patį laikotarpį pernai.
„Augimą prognozavome, nes pernai, baigę visus su persikėlimu į naujas patalpas susijusius procesus, ėmėmės krizės metu būtinų priemonių – peržiūrėjome įmonės kaštus, pagerinome darbų organizavimą, tačiau išsaugojome visas darbo vietas“, – sako UAB „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis. Jo teigimu, veiklos optimizavimas buvo svarbus veiksnys, nes įmonės apyvartos neaugino vien atsigavusi viena ar kita šalies pramonės šaka: „Kiekvienoje pramonės šakoje buvo įmonių, sugebėjusių greičiau mobilizuotis sunkiuoju ekonomikos periodu“.
V. Gumbaragio nuomone, labiausiai prie apyvartos prisidėjo eksportas – palyginti su 2009 m. pirmuoju pusmečiu, jo apimtis padidėjo net 57 proc. – nuo 4,6 mln. iki 7,2 mln. litų. „Tarp mūsų užsienio klientų – stiprios tarptautinės kompanijos, tokios kaip „Reckitt Benckiser“, kurios greičiau reagavo į pasikeitusią rinką, ir ieškojo tiekėjų pagal palankiausią produkcijos kokybės ir kainos santykį“.
„PakMarkas“ vadovas iš pagrindinės įmonės veiklos tikisi apyvartos augimo ir antrąjį šių metų pusmetį, nes bendrovė toliau siūlys patogią, vartotojui gyvenimą lengvinančią, o tuo pat metu – ir mažiau teršiančią aplinką, pakuotę. „Visuomenė tampa vis labiau išprususi, todėl tokios pakuotės paklausa didėja, o mūsų veikla orientuota į aplinkai draugiškas technologijas, kuriančias atitinkamą produkciją“, – pabrėžia V. Gumbaragis.
1994 m. įkurta lipnių etikečių, pakuočių spausdinimo, pakavimo ir ženklinimo įrenginių bei jų komponentų prekybos bendrovė „PakMarkas“ veikia Lietuvoje ir Latvijoje. Iš viso bendrovėje dirba 178 darbuotojai.