Antrąjį metų ketvirtį įmonė planuoja pasiekti 18 mln. litų apyvartą, o 2012 metus ketina baigti abejose šalyse pardavusi prekių už 80 mln. litų.
Praėjusiais metais įmonės kvietimu finansinį auditą UAB „Pigu“ atliko didžiajam tarptautinių audito kompanijų ketvertui priklausanti „Deloitte Lietuva“. Audituoti įmonės pardavimai 2011 metais viršijo 41 mln. litų, o bendri pardavimai su dukterine įmone Latvijoje siekė daugiau kaip 50 mln. litų. Konsoliduotas įmonės pelnas pernai buvo 0,7 milijono litų.
„Pigu.lt“ generalinio direktoriaus ir „220.lv“ valdybos pirmininko Dainiaus Liulio teigimu, įmonės plėtra Latvijoje leido dar geriau pažinti Baltijos šalių rinkas ir užimti tvirtą poziciją elektroninėje prekyboje. „Siekdami suderinti abiejų internetinių parduotuvių darbą, į „220.lv“ jau investavome pusę milijono litų. Esame gerai pasiruošę numatyti Lietuvos ir Latvijos pirkėjų pageidavimus ir pateikti jiems geriausius pasiūlymus,“ – sakė D. Liulys.
Pigu.lt duomenimis, moterys internetinėje parduotuvėje šiemet dažniausiai rinkosi kvepalus, grožio ir kosmetikos prekes bei virtuvės techniką – virtuvinius kombainus, trintuvus, drabužius, namų apyvokos prekes bei prekes vaikams. Vyrai internetu pirko kompiuterinę bei buitinę techniką, mobiliuosius telefonus, baldus, namų remonto prekes. Artėjant vasarai itin išaugo prekyba baldais ir namų interjero detalėmis, taip pat sporto bei laisvalaikio prekėmis – dviračiais, palapinėmis, turizmo inventoriumi.
Pasaulinės rinkos tyrimų ir verslo konsultacijų grupės TNS atlikto tyrimo duomenimis, praėjusią žiemą internetu Lietuvoje naudojosi 68 proc. gyventojų. 40 proc. interneto vartotojų (28 proc. šalies gyventojų) yra pasirinktą prekę užsisakę internetu, o dauguma apklaustųjų – net 76 proc. – ir ateityje ketino naudotis internetinių parduotuvių paslaugomis.