UAB „Pontem“ R.Bogušienės knygą finansavo jos prašymu

UAB „Pontem“ generalinis direktorius Donatas Garbauskas teigia, kad viešosios įstaigos „Sveikatai palankus“ direktorė Raminta Bogušienė pati paprašė finansuoti jos knygos leidybą. Įmonė su R.Bogušienės vadovaujama „Sveikatai palankus“ buvo pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį, bendrovės „Pontem“ darbuotojai dalyvavo jos rengtuose mokymuose.
Raminta Bogušienė.
Raminta Bogušienė.

„Knyga buvo išleista 2017 metų spalio mėnesį. Sutartyje numatyta, kad mes apmokame tik knygos spaudos kaštus, jokių autorinių teisių neįgyjame, nei jokios, nei finansinės, nei kitokios naudos negauname, taip pat, niekaip nedarome įtakos nei turiniui, nei pardavimo kainai, nei platinimo būdams. Įstatymų kūrime nedalyvaujame ir niekaip tam nedarome įtakos – juos tik įgyvendiname“, – komentuoja D.Garbauskas, kurio atsakymą 15min atsiuntė UAB „Pontem“ Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Silva Petrikauskienė.

R.Bogušienės rengtą knygą „Sveikatai palankus technologinių kortelių ir valgiaraščių rinkinys“ finansavo UAB „Pontem“ netiesioginis akcininkas Irmantas Norkus.

Knyga, kaip skelbia Lrt.lt, tapo kelrodžiu šimtams mokyklų ir darželių, pradėjusių gaminti pagal knygoje pateiktus pavyzdinius receptus, kai buvo pakeista vaikų maitinimo ugdymo įstaigose tvarka.

UAB „Pontem“ atstovai, kaip atsakyme dėsto įmonės generalinis direktorius, dalyvavo R.Bogušienės organizuojamuose mokymuose apie sveiką mitybą, vėliau su ja pasirašė bendradarbiavimo sutartį.

„Esame socialiai atsakinga įmonė, nuolat organizuojame ir remiame edukacinius sveikos mitybos, sveikos gyvensenos ugdymo projektus, saviraiškos bei sporto renginius vaikams. Puikiai suprasdami, kad mitybos kultūra pradedama ugdyti šeimoje, savo sąskaita organizuojame švietėjiškus renginius tėvams ir vaikams, bendruomenėms apie sveikatai palankesnę mitybą ugdymo įstaigose.

2016 metų rudenį VšĮ „Tikra mityba“ mus pakvietė į edukacinį seminarą mitybos klausimais. Vėliau lektorė R.Bogušienė mus pakvietė į Kaune jos organizuojamus mokymus apie sveikatai palankią mitybą.

Renginys pasirodė aktualus ir įdomus, todėl, siekdami ugdyti vaikų sveikos mitybos įpročius, pradėjome bendradarbiavimą su VšĮ „Sveikatai palankus“ dėl sveikatai palankios mitybos švietimo bei skatinimo ugdymo įstaigose“, – pasakoja D.Garbauskas.

Anot jo, pirmieji mokymai vyko sausį Kėdainiuose: „Pasiklausyti paskaitos ir paskanauti mūsų valgyklų darbuotojų pagamintų sveikesnių patiekalų beveik dešimtyje rajonų susirinko šimtai klausytojų – pedagogai, tėvai, dietistai, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba, visuomenės sveikatos biurų atstovai.“

D.Garbausko teigimu, 2017 metų rudenį „gražus bendradarbiavimas, edukuojant plačiąją visuomenę mitybos klausimais,“ tęsėsi.

„Gauta šimtai padėkų ir atsiliepimų apie įdomų, gražų renginį. Esame įsitikinę, kad tai pavykęs gražus naudingas edukacinis projektas ir labai skaudina, kad, kaip dažnai mūsuose nutinka, gražūs, geri, prasmingi darbai ir iniciatyvos sumenkinamos, iškraipomas jų vertinimas, kažkam siekiant keistų sunkiai suprantamų tikslų“, – tikina UAB „Pontem“ vadovas.

2018-ųjų vasario 1 dieną bendradarbiavimo sutartis su VšĮ „Sveikatai palankus“, anot D.Garbausko, buvo nutraukta.

„Projekto įgyvendinimo metu, R.Bogušienei paprašius, tapome jos knygos spaudos „Sveikatai palankus technologinių kortelių ir valgiaraščių rinkinys“ rėmėjais, – komentuoja vadovas. – Esame tokie pat rinkos dalyviai, kaip ir visi kiti. Visuomeninio maitinimo paslaugas teikia labai daug įmonių, priešingai nei mano Viešųjų pirkimų tarnybos atstovai, todėl manome, kad būtų puiku, jog tokie edukaciniai projektai dažniau būtų organizuojami ir skatinami plačiajai visuomenei.“

Ketvirtadienį portalas Lrt.lt publikavo tyrimą, kuriame rašoma, kad nauji reikalavimai vaikų maitinimui ugdymo įstaigose gimė veikiant interesų grupėms.

Tyrimas – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis